• kotten35

    Äkta eller fejk streck tror ni?



    Tester från Billiga tester. Kan detta vara positivt eller är de fejk..
    Har BIM i dag och det understa är från bim-2 sen Bim -3 osv
    Har inte mensen kommit på Mån köper jag ett CB men nyfiken blir man ju =)
  • Svar på tråden Äkta eller fejk streck tror ni?
  • kotten35

    Oj oj va nervös jag blev nu.. Glad.. ha ha.. Ska beställa hem CB nu så de kommer i morgon..

    Inte konstigt man varit gråtfärdig i veckan och de drar och sliter i magen...

    Har 2 barn innan och varav den sista åt jag pergo.. Nu hade vi typ gett upp då vår yngsta är 5½år... Kul spännande men  litar inte på de förrän jag gjort ett cb =)

  • Annasofia01
    kotten35 skrev 2015-01-25 08:25:21 följande:

    Oj oj va nervös jag blev nu.. .. ha ha.. Ska beställa hem CB nu så de kommer i morgon..

    Inte konstigt man varit gråtfärdig i veckan och de drar och sliter i magen...

    Har 2 barn innan och varav den sista åt jag pergo.. Nu hade vi typ gett upp då vår yngsta är 5½år... Kul spännande men  litar inte på de förrän jag gjort ett cb =)


    Grattis till graviditeten . Hur många kurer av pergotime tog du innan du plussade ?
  • kotten35

    efter dottern föddes 09 har vi inte skyddat oss jag har ätit 5-6 ggr pergotime vid olika tillfällen men blev inget.. Sonen kämpade vi oxkså med läkaren bad mig ta p-piller ett par mån och koppla av lite.. Då gick jag ner mig ordentligt och hämtade ut ppiller fast mensen dök aldrig upp .. Så efter 1½år blev han till....

  • kotten35


    Var och handlade i dag och där fanns apotek så köpte ett BC och detta svaret fick jag =) Hoppas allt går bra har haft MF innan....
Svar på tråden Äkta eller fejk streck tror ni?