• Anonym (tuttfia)

    ammade min man igår

    En helt ljuvligt intim och kärleksfull stund... Jag har varit lite nyfiken sen jag läste om det här för många månader sen och när jag vågade berätta för min man så ville han göra det...

    Han diade först en lång stund på ena och sen var vi iväg och åt mat och när vi kom hem och skulle titta på film erbjöd jag honom det andra och han ville gärna och så tillslut somnade han med bröstet i munnen.... det var så djupt tillfredsställande, en närhet och intimitet som jag sällan känt. När han vaknade utbrast han spontant "oj vad jag behövde den närheten". Flera gånger har vi pratat om hur nära och härligt det kändes! I morse ville han ha morgonamning och nu ska vi försöka få igång mjölkproduktionen...

    Helt helt underbart att hittat nåt nytt mysigt tillsammans!

    Någon mer som gör så?

  • Svar på tråden ammade min man igår
  • jesper_78
    Anonym (tuttfia) skrev 2015-01-26 10:07:04 följande:

    En helt ljuvligt intim och kärleksfull stund... Jag har varit lite nyfiken sen jag läste om det här för många månader sen och när jag vågade berätta för min man så ville han göra det...

    Han diade först en lång stund på ena och sen var vi iväg och åt mat och när vi kom hem och skulle titta på film erbjöd jag honom det andra och han ville gärna och så tillslut somnade han med bröstet i munnen.... det var så djupt tillfredsställande, en närhet och intimitet som jag sällan känt. När han vaknade utbrast han spontant "oj vad jag behövde den närheten". Flera gånger har vi pratat om hur nära och härligt det kändes! I morse ville han ha morgonamning och nu ska vi försöka få igång mjölkproduktionen...

    Helt helt underbart att hittat nåt nytt mysigt tillsammans!

    Någon mer som gör så?


    Det låter ju bara mysigt! Blir kåt av bara tanken på att suga i mig en tjej bröstmjölk.
  • Anonym (tycker)

    Låter helt underbart! Finns nog inte en enda man som skulle ha tackat nej till ett sådant erbjudande av frun. Närhet och intimitet brukar vara en efterlängtad bristvara för män.

  • MammAmma

    Har aldrig gjort det och vet inte om jag skulle göra det heller om jag fick chansen, även om jag absolut förstår tanken och känslan bakom angående intimiteten osv. Skulle jag göra det (rent hypotetiskt, är klar med barnalstrandet och sinade för nån månad sen) skulle det dock vara i ett sexuellt sammanhang. Kul att ni hittat en ny grej att dela med varandra!

  • Anonym (gumman85)

    Ammade du med mjölk i eller, eftersom du skriver att han diar ??

    Att ens man suger och klämmer på tuttarna är väll inget ovanligt, min man är en tutt älskare och håller jämmt på med mina tuttar. Nu har inte jag mjölk i mina.

  • Pillare

    Vad kan man säga, bra för er då. Själv gillar jag inte smaken på bröstmjölk.

  • Pia 511

    Tycker det låter ganska skönt. Två människor som älskar varandra, vad är det för fel att mannen då diar kvinnans bröst?

  • Haskel
    MammAmma skrev 2015-01-26 19:31:52 följande:

    Har aldrig gjort det och vet inte om jag skulle göra det heller om jag fick chansen, även om jag absolut förstår tanken och känslan bakom angående intimiteten osv. Skulle jag göra det (rent hypotetiskt, är klar med barnalstrandet och sinade för nån månad sen) skulle det dock vara i ett sexuellt sammanhang. Kul att ni hittat en ny grej att dela med varandra!


    All riktigt nära intimitet, mellan ett par som älskar varandra, blir nog sexuell på ett eller annat sätt. Även om inte drivet efter samlag finns där, så är ändå längtan/känslan lika som sexuell. Lite pirrig, förväntansfull, driftig, kroppslig lust, osv.

    Helt enkelt en enormt stark lust/känsla att vara sin partner riktigt riktigt nära. På samma sätt som vid sex.
Svar på tråden ammade min man igår