• Anonym (Linn)

    Hittade sexleksak i grabbens rum!!!

    Har en kille på 15 år. Var inne på hans rum idag och skulle plocka iordning och jag böjde mig ner så ser jag att han har gömt en sexleksak under sängen!!!

    Var nån typ av mjuk lösvagina. Vet inte var han fått den, jag har INTE köpt något sånt åt honom. Blev ledsen, förtvivlad, panikslagen och funderade på att kasta den i första soptunna. 

    Vet inte vad jag ska säga när han kommer hem, hur ska jag konfrontera honom??

  • Svar på tråden Hittade sexleksak i grabbens rum!!!
  • lololol

    Skämtar du??

    Låt grabben vara och sluta rota bland hans grejer. Den enda som gjort fel här är du!

    Att ha en sund inställning till sex och att vara en sexuell varelse är sunt, bra och viktigt.

  • Hanks
    Hans sexliv är väl hans. Så om han inte kommer till dig om råd så ska du väl inte säga någonting?

    Sedan kan du nog ställa lite krav på att din 15-åring ska hålla ordning själv på sitt rum.
  • Anonym (Din son)

    Du slänger den inte! Den är min och jag vill inte att du rotar bland mina saker. 

  • Anonym (Linn)

    Men jag tycker han är för ung för att hålla på med såna sexleksaker. 
    Vad ska jag göra då? Bara lägga tillbaka och låtsas som ingenting eller??

  • Hanks
    Anonym (Linn) skrev 2015-01-26 13:26:34 följande:

    Men jag tycker han är för ung för att hålla på med såna sexleksaker. 
    Vad ska jag göra då? Bara lägga tillbaka och låtsas som ingenting eller??


    Ja det är det du ska göra.
  • Kung Kisstank
    Anonym (Linn) skrev 2015-01-26 13:26:34 följande:

    Men jag tycker han är för ung för att hålla på med såna sexleksaker. 
    Vad ska jag göra då? Bara lägga tillbaka och låtsas som ingenting eller??


    Precis, du ska inte göra ett skit. Och vad då för ung? Han är ju tillräckligt gammal för att ha sex. Eller är du en av de där föräldrarna som aldrig tagit upp sex med dina barn och hoppas att skolan ska göra det så du slipper?
  • Anonym (Linn)

    Meh, så länge han bor hemma så har jag nåt och säga till om. När han har eget får han göra vad han vill. 

    Tänk om hans yngre bror skulle hitta den??

    Är den ens säker att använda??

    Tänk om han skadar sig?? 

  • Anonym (Linn)

    Vad gör jag om jag redan har kastat den??

  • Anonym (Chockad!!)

    Leta upp den och lägg tillbaka sen ringer du vårdupplysningen och ber om hjälp.

Svar på tråden Hittade sexleksak i grabbens rum!!!