• jesper_78

    Hur länge brukar ni onanera?

    Hur lång brukar en vanlig onanistund vara för er när ni inte gör det tillsammans? Och varför pullar/runkar du inte längre eller kortare än vad du gör?
    Är målet bara att komma?

    Nyfiken på att höra!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge brukar ni onanera?
  • jesper_78

    Oftast blir det en timme typ. Kan komma på 5 min om jag vill, men brukar kolla porr och dra ut på runkandet. Både orgasmen och under tiden blir så mycket skönare när jag bygger upp kåtheten stegvis. Ofta blir det något snabbrunk senare också.

  • Anonym (Tjej)

    Över en timme, för att jag onanerar av tristess. Det är ett bra sätt att slå ihjäl tid på.

  • jesper_78
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-26 20:39:19 följande:

    Över en timme, för att jag onanerar av tristess. Det är ett bra sätt att slå ihjäl tid på.


    Men det är väl skönt under tiden?
  • Anonym (Tjej)
    jesper_78 skrev 2015-01-26 23:11:56 följande:
    Men det är väl skönt under tiden?
    Ja såklart. Men jag börjar inte onanera bara för att jag vill komma.
  • Anders 386

    Snabbt i duschen, bara för att lugna ner kåtheten eller bara stundens ingivelse, man kanske har vaknat med sexfantasier i skallen. 
    Men är jag ensam hemma (sällsynt) passar jag ofta på med betydligt längre o roligare runksessioner med lite porrtittande o kanske en dildo där bak nån enstaka gång. 

  • Gathenhielm

    Vanligtvis mellan 10 och 20 minuter. Men igårkväll tog det en och en halv timme.


    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (snabbt)

    När jag ska runka så kollar jag på porr tills jag är riktigt kåt och då tar det bara 15-30 sekunder sedan är jag färdig. Målet är enbart att komma. Jag tycker för övrigt att varje gång är ett nederlag, eftersom jag föredrar att ha sex 100 gånger mer än onani.

  • Anonym (Lillsnorre)

    10-15 minuter innan jag somnar gärna med lite glid...

  • Johan70

    Målet är att komma, för att nå njutning och avslappning. Därför brukar jag inte hålla på längre än drygt 5 min. Egentligen skulle jag väl ibland vilja kunna hålla på längre, men jag brukar vara för otålig och känslig.

  • Amadeus2

    Väldigt olika kan komma på någon minut, men håller gärna på längre ibland flera timmar. Om man onanerar tillsammans med en kvinna gjorde det en gång vi höll på ca 20 minuter hon kom fem gånger. Innan jag själv kom.

Svar på tråden Hur länge brukar ni onanera?