• albino99stars

    Kvinnor! JAg vill testa på grov BDSM - vad tycker ni?

    Jag tycker att grov  BDSM med våldinslag och liknande ser spännande ut. Jag skulle själv vilja pröva på det, jag skulle vara den dominanta. Jag skulle vilja prova på att dominera en kvinna..
    Jag tänkte mig att man kanske kunde:
    *Sparka henne hårt mellan benen.
    * Skjuta henne mellan benen och på brösten(när hon är naken) med en soft air gun pistol(gula plast kulor), eller paintball.
    * Kanske slå/smiska henne med brännässlor.
    * Duscha henne med iskallt vatten.

    Det låter lite grovt nu, men det är vad jag hade tänkt. Och jag har sett liknande ute på nätet faktiskt. Vad tycker ni tjejer om detta? Har ni testat på något liknande innan? Vet ni var man kan hitta tjejer som är intresserade av detta i Sverige?

    Med vänlig hälsning: Snygg kille som tröttnat på vanligt tråkigt sex...

  • Svar på tråden Kvinnor! JAg vill testa på grov BDSM - vad tycker ni?
  • Madmoiselle

    Jag tycker du ska söka hjälp. Börja med att vända dig till den öppna psykiatriska vården.

  • Anonym (farligt)

    Inget emot att du vill testa bdsm men två av dina fyra punkter är hälsovådliga.

    *Sparka henne hårt mellan benen.

    = kan ge permanenta skador. Rekommenderas inte! Går inte att utföras säkert.

    * Skjuta henne mellan benen och på brösten(när hon är naken) med en soft air gun pistol(gula plast kulor), eller paintball.

    = samma som ovan.

    * Kanske slå/smiska henne med brännässlor.

    = helt OK. Svider som fan men sexigt. Undvik genitalier dock, men rumpan ok.

    * Duscha henne med iskallt vatten.

    = samma som nr 3. Och bara en kort stund. Lunginflammation är inte sexigt.

  • albino99stars
    Anonym (farligt) skrev 2015-01-26 19:38:43 följande:

    Inget emot att du vill testa bdsm men två av dina fyra punkter är hälsovådliga.

    *Sparka henne hårt mellan benen.

    = kan ge permanenta skador. Rekommenderas inte! Går inte att utföras säkert.

    * Skjuta henne mellan benen och på brösten(när hon är naken) med en soft air gun pistol(gula plast kulor), eller paintball.

    = samma som ovan.

    * Kanske slå/smiska henne med brännässlor.

    = helt OK. Svider som fan men sexigt. Undvik genitalier dock, men rumpan ok.

    * Duscha henne med iskallt vatten.

    = samma som nr 3. Och bara en kort stund. Lunginflammation är inte sexigt.


    Men jag har sett sånt på nätet, tror inte att det är så farligt som det låter.
  • albino99stars
    Madmoiselle skrev 2015-01-26 19:34:29 följande:

    Jag tycker du ska söka hjälp. Börja med att vända dig till den öppna psykiatriska vården.


    Det är 2015, sluta nu!
  • Anonym (:))
    albino99stars skrev 2015-01-26 19:41:18 följande:
    Men jag har sett sånt på nätet, tror inte att det är så farligt som det låter.
    Låt någon göra det mot dig och se om det är så farligt som det låter.
Svar på tråden Kvinnor! JAg vill testa på grov BDSM - vad tycker ni?