• Anonym (AnnikasMan)

    Har du "sexhemligheter" för din partner?

    har du hemligheter för din partner i sexväg, i sådana fall vad?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-27 00:22
    skriv gärna en rad eller två om dina hemlisar;)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du "sexhemligheter" för din partner?
  • Anonym (AnnikasMan)

    Några hemlisar till att börja med
    Jag brukar låna min frus sexiga trosor, stay ups och köra cam2cam med likasinnade.
    Kollar porr när min fru är bortrest, camchattar med både män o kvinnor
    Fantiserar om hennes sexiga vänninor, kan ta fram bilder från facebook o onanera till

  • DickRex

    Nej, inga hemlisar! Berättar allt.


    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • Anonym (AnnikasMan)
    DickRex skrev 2015-01-27 00:29:51 följande:

    Nej, inga hemlisar! Berättar allt.


    Härligt, några exempel vad du berättar?
  • Anonym (Lena 40)

    Svara ja
    Är jag på tjänsteresa och bor på hotel kan jag gå in på nån camchat och busa lite, kan ställa datorn mellan benen och onanera o njuta av alla kommentarer...,)  en riktig hemlis

  • AnnikaHW

    Vill ha sex med en annan kvinna samtidigt som flera män tittar på, bara tittar på, de stor runt sängen fräscha fina nakna med sina hårda kukar....vi avverkar sen en efter en ;)

  • DickRex
    Anonym (AnnikasMan) skrev 2015-01-27 00:40:15 följande:
    Härligt, några exempel vad du berättar?
    Har varit med om, eller i närheten av det mesta (förutom blod, kiss och bajs och andra sjuka grejer). Numera är det mys-sex som gäller, men man måste ju inte bara vara två...
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • Anonym (få ut pengarna)

    Ja...det har jag:
    - Hon vet att jag porrsurfar...men inte omfattningen (som är betydande).
    - När jag var i de nedre tonåren så var mina första sexuella övningar med jämnåriga killkompisar. Vi runkade tillsammans över porrtidningar och vi tog på varandra. Vi till och med provade på att suga av varandra...även om vi inte fick till det (och jag gillade det aldrig). Det här kommer jag aldrig någonsin att berätta.
    - När jag runkar numera så gör jag det alltid med samma fantasi utspelandes på näthinnan: Min fru blir knullad bort om all sans och vett av en annan mycket mer välutrustad man.

  • Anonym (AnnikasMan)
    Anonym (få ut pengarna) skrev 2015-01-27 08:53:31 följande:

    Ja...det har jag:
    - Hon vet att jag porrsurfar...men inte omfattningen (som är betydande).
    - När jag var i de nedre tonåren så var mina första sexuella övningar med jämnåriga killkompisar. Vi runkade tillsammans över porrtidningar och vi tog på varandra. Vi till och med provade på att suga av varandra...även om vi inte fick till det (och jag gillade det aldrig). Det här kommer jag aldrig någonsin att berätta.
    - När jag runkar numera så gör jag det alltid med samma fantasi utspelandes på näthinnan: Min fru blir knullad bort om all sans och vett av en annan mycket mer välutrustad man.



    Har samma tankar och underbart att runka till.
    Tom ibland när jag knulla rmin fru så kan jag fantisera att det är en till man med och då kommer jag extra fort......ligger jag o slicker min fru så kan tanken komma att hon suger en till.....härlig...fantasi


  • Man64u

    SKöna fantasier

    Gillar du skriva om det så kola in min grupp

    X Dreams

    med bla sexfantasier, bilder, swinger, hotwife m.m

  • DickRex
    Anonym (AnnikasMan) skrev 2015-01-27 09:16:15 följande:

    Har samma tankar och underbart att runka till.
    Tom ibland när jag knulla rmin fru så kan jag fantisera att det är en till man med och då kommer jag extra fort......ligger jag o slicker min fru så kan tanken komma att hon suger en till.....härlig...fantasi
    Har du frågat henne om hon skulle gilla det?
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
Svar på tråden Har du "sexhemligheter" för din partner?