• simon96

    Vill ha sex med denna milf.

    Hej, börjar med att säga att jag heter Simon och har alltid varit förtjust i "mogna" kvinnor.
    För cirka två år sedan så började jag i en ny fotbollsklubb och där lärde jag känna en kille och under några veckor så blev vi väldigt tighta och umgicks väldigt mycket och första gången som jag såg hans mamma så blev det nästan som man stog som en fågelholk och dreglade. Under åren så har jag varit där en del och jag kan inte sluta tänka på henne, hon är den vackraste tjejen jag någonsin sett och hennes leende får en att bli knäsvag.

    Skulle göra vad som helst för att få ligga med henne då det finns ingen annan tjej som jag ser intressant. Den här kvinnan är magisk, så trevlig, underbar och vacker som en sommaräng. Milf nummer ett!

    Kan tänka mig att folk kommer att skriva att en kvinna som är 40 år inte är intresserad av att ligga med yngre män, men om män kan ligga med yngre tjejer så kan väl kvinnor också? :)

    Jag vet att jag är rätt ung, men jag är erfaren för min ålder så vet hur jag tillfredställer tjejer, skulle så gärna vilja tillfredställa henne tills hon kommer, fantiserar om henne jämt när jag runkar så vill att drömmen ska bli till verklighet. 
    Några som har råd att ge mig? Hur jag flirtar lite försiktigt med henne? Hur ska jag närma mig henne?
    Finns det killar här som fått till det med mogna kvinnor? Hur gick ni tillväga?

    Skulle bli jätte glad om någon ville hjälpa mig och ge mig tips på hur jag får min drömkvinna i säng! :)
     

  • Svar på tråden Vill ha sex med denna milf.
  • Ronga

    Ring henne, berätta vem du är och vad du vill. Var noggrann med att berätta att du är erfaren så kanske det blir nåt av det hela. 


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • simon96
    Ronga skrev 2015-01-27 03:09:37 följande:
    Ring henne, berätta vem du är och vad du vill. Var noggrann med att berätta att du är erfaren så kanske det blir nåt av det hela. 
    Haha hon vet vem jag är! Har varit där mycket under åren och hon är alltid på varje hemmamatch vi har. :)
    Står där med håret uppsatt, kort klänning och solglasögon, man har svårt att koncentrera sig att spela, man vill helst vila sina ögon på henne!
    Hon vet säkert redan om att hon är sjukt het så det vet hon nog redan om eller har märkt av mina blickar.
    Men tänkte om det fanns något speciellt sätt man kunde göra, vad attraherar mogna kvinnor? 
  • Ronga
    simon96 skrev 2015-01-27 03:18:49 följande:
    Haha hon vet vem jag är! Har varit där mycket under åren och hon är alltid på varje hemmamatch vi har. :)
    Står där med håret uppsatt, kort klänning och solglasögon, man har svårt att koncentrera sig att spela, man vill helst vila sina ögon på henne!
    Hon vet säkert redan om att hon är sjukt het så det vet hon nog redan om eller har märkt av mina blickar.
    Men tänkte om det fanns något speciellt sätt man kunde göra, vad attraherar mogna kvinnor? 
    Det är väl olika från person till person. Men skulle gissa på humor och självsäkerhet. Är det Laila Bagge på din avatar? En riktig pudding
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • simon96
    Ronga skrev 2015-01-27 03:20:57 följande:
    Det är väl olika från person till person. Men skulle gissa på humor och självsäkerhet. Är det Laila Bagge på din avatar? En riktig pudding smile1.gif
    Okej jag förstår, får helt enkelt komma på något själv då men tack för du skrev, ja det är Laila på min avatar. Är som sagt väldigt förtjust i mogna kvinnor :)
  • Anonym (..)

    Du får smickra henne, skriv till henne via fb och beskriv vad du tycker om henne.

  • Linux1003

    Att man i din ålder kan bli intresserad av äldre kvinnor är helt naturligt och jag tror de flesta män/killar har/haft precis samma fantasier som du. Men låt oss säga att hon rent hypotetiskt skulle vara intresserad av dig, vad skulle din vän tycka om han fick nys om dig och sin mamma att ni har inlett ett sexuellt förhållande? Skulle han acceptera det och skulle hon äventyra sin relation med sin son och eventuellt såra honom genom att inleda något med dig? Kan vara bra och grunna på det innan du agerar.

  • simon96
    Linux1003 skrev 2015-01-27 13:18:24 följande:
    Att man i din ålder kan bli intresserad av äldre kvinnor är helt naturligt och jag tror de flesta män/killar har/haft precis samma fantasier som du. Men låt oss säga att hon rent hypotetiskt skulle vara intresserad av dig, vad skulle din vän tycka om han fick nys om dig och sin mamma att ni har inlett ett sexuellt förhållande? Skulle han acceptera det och skulle hon äventyra sin relation med sin son och eventuellt såra honom genom att inleda något med dig? Kan vara bra och grunna på det innan du agerar.
    Fast han har väl inget med hans mammas sexliv att göra? Han skulle aldrig få nys om det eftersom det isåfall hade varit något mellan mig och henne! Jag brukar aldrig berätta för mina föräldrar eller kompisar när jag haft sex med en tjej så förstår inte varför jag skulle göra det heller, förstår egentligen inte vad du menar, brukar du berätta för dina barn eller vänner när du haft sex med en tjej? Låter väldigt konstigt isåfall. 
    Visst jag kan hålla med dig om att situationen är lite annorlunda men hon är så fantastisk vacker och underbar så vill bara få henne i säng. Skulle betyda så mycket. 
  • Anonym (Anna)

    Hehe ja det är nog många killar som fantiserat om en äldre kvinna någon gång, jag har själv haft sex med min sons vän så visst finns det en chans att du får henne i säng, har du märkt av att hon är intresserad av dig?

  • simon96
    Anonym (Anna) skrev 2015-01-27 23:42:57 följande:
    Hehe ja det är nog många killar som fantiserat om en äldre kvinna någon gång, jag har själv haft sex med min sons vän så visst finns det en chans att du får henne i säng, har du märkt av att hon är intresserad av dig?
    Det är svårt för mig att svara på då jag vet inte vad hon attraheras av, jag kanske är för ung men jag har inget att förlora. Hon är trevlig och den växer i mina byxor bara jag ser henne. Så länge som jag gått och fantiserat om henne i säng. Många tjejer som tycker att jag ser bra ut och har fin kropp. Även sett henne små kollat på mig när man gått med bar överkropp hos dom men det betyder inte att hon vill ligga med mig, men såklart att det är till min fördel att jag bland annat är vältränad och inte har ölmage.
  • Ronga

    Kör "Simon says" med henne så kanske det går lite enklare ;)


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
Svar på tråden Vill ha sex med denna milf.