• Anonym (Lex)

    ÄLSKAR att slicka men får inte!

    Jag är inne i ett förhållande sen ungefär 5 månader tillbaka. Vi har sex varje gång vi ses, och det är ungefär 2-3 ggr per vecka. Hon gillar inte att bli slickad, hon suger gärna av mig tills jag kommer i hennes mun men hon avskyr tanken att jag ska gå ner på henne. Vi har försökt med flera alternativ men hon vägrar. Jag KAN min grej, är det någon som kan slicka så är det jag så skippa dumma kommentarer! Vad skall jag göra? Vi har försökt prata ihop oss men de funkar inte. Slutligen, hon har sagt att jag får göra det på mina tidigare KK's som jag haft! Hjälp någon!!

  • Svar på tråden ÄLSKAR att slicka men får inte!
  • Anonym (Tjej)

    Acceptera det bara. Vissa tjejer gillar det inte, jag är en av dem. Min kille får stå ut med det.

  • Anonym (Guldfisken)

    Ja...det var ju också ett sätt att ragga på FL.

  • Anonym (Lex)

    Va patetisk du är gumman! Hade jag försökt så hade jag inte varit anonym lilla du..


    Anonym (Guldfisken) skrev 2015-01-27 19:42:54 följande:

    Ja...det var ju också ett sätt att ragga på FL.


  • Anonym (Guldfisken)
    Anonym (Lex) skrev 2015-01-27 19:47:43 följande:

    Va patetisk du är gumman! Hade jag försökt så hade jag inte varit anonym lilla du..


    Alla sätt är bra utom dom dåliga. Eller hur.
  • Anonym (Lex)

    Instämmer helt!


    Anonym (Guldfisken) skrev 2015-01-27 19:54:18 följande:

    Alla sätt är bra utom dom dåliga. Eller hur.


  • Underhill
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-27 18:40:31 följande:

    Acceptera det bara. Vissa tjejer gillar det inte, jag är en av dem. Min kille får stå ut med det.


    Så, varför inte?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Tjej)
    Underhill skrev 2015-01-27 19:56:02 följande:
    Så, varför inte?
    Varför jag inte gillar det? Det är inte skönt helt enkelt. Känner mig äcklad av det, även om jag kan förstå att vissa tjejer gillar det för att killen "är bra" på det, jag gillar det ändå inte.
  • Anonym (tjej28år)

    Har hon blivit slickad förut? För om hon har det och inte vill så är det ju något hon inte gillar. Men om hon inte har det så vet hon ju inte vad hon går miste om....är hon nöjd/bekväm/trygg med sin kropp i övrigt? Kanske är det något hon skäms för att visa? Ta på dig ögonbindel så kanske hon vågar i så fall. Oavsett så är väl det bästa att du pratar öppet om det med henne.....hoppas hon ändrar sig så att hon inte går miste om det bästa som finns

  • Anonym (Lex)

    Nä hon har inte gjort det innan. Hon älskar sin kropp o har en kropp på 8/10. Har testat när vi duschat,i sängen när de varit mörkt, vi har testat många möjliga sätt.. Men men, det är nt så att vi tänkt gå vidare med varann for ever liksom :)


    Anonym (tjej28år) skrev 2015-01-27 21:33:35 följande:

    Har hon blivit slickad förut? För om hon har det och inte vill så är det ju något hon inte gillar. Men om hon inte har det så vet hon ju inte vad hon går miste om....är hon nöjd/bekväm/trygg med sin kropp i övrigt? Kanske är det något hon skäms för att visa? Ta på dig ögonbindel så kanske hon vågar i så fall. Oavsett så är väl det bästa att du pratar öppet om det med henne.....hoppas hon ändrar sig så att hon inte går miste om det bästa som finns


Svar på tråden ÄLSKAR att slicka men får inte!