• Anonym (Bjorn)

    När tjejen tar initiativ

    Jag hade kontakt med en tjej via nätet ett par månader och träffade henne för ett tag sen IRL. På dejten drack vi lite vin och båda blev berusade. Så plötsligt kysser hon mig från ingenstans, jag var inte alls förberedd.

    Jag är jätteintresserad av henne, för hon är sjukt vacker och har en fantastisk personlighet som man sveps med av. Men jag har aldrig varit med om att en tjej tar initiativet såhär och blir därför skeptisk. Det är liksom inte så vanligt med brudar som hoppar på en...?

  • Svar på tråden När tjejen tar initiativ
  • nymedlem

    Jag "hoppade på" min sambo på vår första dejt. Jan är så galet snygg och jag var så attraherad att jag inte kunde låta bli.

    Han älskade det och jag är kvar hos honom fortfarande över 1 år senare.

  • radwanska

    Du är jätteintresserad och att hon har en fantastisk personlighet, men du blir skeptisk bara för att hon kysste dig först? Äsch, kom igen! Gå och kyss henne tillbaka då och se vart detta leder. :)

  • Anonym (n)

    tacka och ta emot?

    jag "hoppade" inte på min partner men efter 2 kyska dejter utan en endaste kyss pga hemsk förkylning)  skickade jag en sexnovell som jag skrivit, till honom. Tänkte att inför tredje dejten ville jag liksom kolla av om vi hade liknande sexuella preferenser. Gissa om han blev paff, men oerhört glad och han pratar om det fortfarande, mitt vågade mail som "genombrottet", att det var då han förstod att jag ville fortsätta att ses Tungan ute

  • Anonym (n)

    kan tillägga att om en tjej gör så så ÄR hon ju jätteintresserad! Bara häng på 

  • glutten

    Det var det konstigaste jag har hört. VAD är du skeptisk till?! Vad menar du? Detta är obegripligt.

  • Anonym (Bjorn)
    glutten skrev 2015-01-27 23:23:24 följande:

    Det var det konstigaste jag har hört. VAD är du skeptisk till?! Vad menar du? Detta är obegripligt.


    Jag tänker att hon kanske gjort så med fler?
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Bjorn) skrev 2015-01-28 02:08:15 följande:
    Jag tänker att hon kanske gjort så med fler?
    Än sen då? Hon kan ju ändå vara genuint intresserad :)
  • The TARDIS
    Anonym (Bjorn) skrev 2015-01-28 02:08:15 följande:
    Jag tänker att hon kanske gjort så med fler?
    Så killar får vara "på", men det gnälls när en tjej är det? Dags att jobba på dina fördomar. Och dessutom så har du inte med att göra hur många hon varit med, vad hon gjort, osv.
  • Anonym (NZ)
    Anonym (Bjorn) skrev 2015-01-28 02:08:15 följande:

    Jag tänker att hon kanske gjort så med fler?


    Och?

    Är du okysst och oskuld och väntar på princessan på ett vit häst?

    Eller varför har du problem med att hon har kysst andra?
  • Anonym (artonhundra)

    Lever du på artonhundratalet?

    En kvinna som tar initiativ är trygg i sig själv. Hon vet vad hon vill och vågar ta för sig. Precis en sån som man vill ha som partner.

Svar på tråden När tjejen tar initiativ