• Anonym (Anonym)

    Kvinna - Påverkas du av en mans sexuella historik när det gäller att starta ett seriöst kärleksförhållande?

    Låt säga 50-300 sexpartners. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna - Påverkas du av en mans sexuella historik när det gäller att starta ett seriöst kärleksförhållande?
  • Anonym (Tilda)
    Anonym (.) skrev 2015-01-30 05:43:17 följande:

    Det är sjukt avtändande med en kille på runt 20 30 år som haft fler än 10 olika. Eftersom det är så sjukt lätt för oss tjejer att få kuk när vi vill är det helt ok med cirka 50 60 olika, det kräver ingen ansträngning. Men för killar är det sjukt mkt svårare att få ligga, har han haft fler än 10 olika måste han vara typ besatt eller sexmissbrukare eller vandrande klamydiahärd och sånt är sjukt avtändande.


    Shit vad lika vi tänker!

    Jag blir rädd för killar som haft många, det verkar så desperat. Man har ju hört om att till och med snygga killar har svårt att få sex, så då tänker jag att de måste ha suttit och spammat tjejer helt urskiljningslöst på nätet och lagt hela son vakna tid på att preppa tjejer på Snapchat etc. Väldigt oattraktivt! Ser framför mig hans besatta sjuka blick, som en psykstörds.

    En tjej kan liksom ha sex utan att behöva planera en massa innan, det är inte lika desperat och säger heller inte så mycket om hennes personlighet mer än att hon är glad och att killar gillar henne.
  • Anonym (!)
    Anonym (Tilda) skrev 2015-01-30 07:44:41 följande:
    Shit vad lika vi tänker!

    Jag blir rädd för killar som haft många, det verkar så desperat. Man har ju hört om att till och med snygga killar har svårt att få sex, så då tänker jag att de måste ha suttit och spammat tjejer helt urskiljningslöst på nätet och lagt hela son vakna tid på att preppa tjejer på Snapchat etc. Väldigt oattraktivt! Ser framför mig hans besatta sjuka blick, som en psykstörds.

    En tjej kan liksom ha sex utan att behöva planera en massa innan, det är inte lika desperat och säger heller inte så mycket om hennes personlighet mer än att hon är glad och att killar gillar henne. smile1.gif
  • Anonym (Erfaren)

    Oj oj vad ni har för idéer

    Mycket erfarenhet är bra innan man går in i ett seriöst förhållande

    Leka av sig samt få lite kött på benen så man inte ångrar sig i ett förhållande och sitter o tänker att man inte gjorde det ena och andra innan man skaffade barn hus och alla

    Min egna erfarenhet

    Fyra barn hus och allt och är väldigt kär i min fru efter 15år skulle aldrig byta eller vara otrogen

    Så där spricker era teorier om antalet partners

  • Anonym (Chans)

    Hur stor chans är det att de som stör sig på detta svarar i tråden i större utsträckning än de som inte stör sig?

  • Anonym (bryr mig inte)

    Jag svarade att det absolut inte spelar någon roll. Vad han eller jag gjort innan har inte med vårt nuvarande förhållande att göra, det är vad han gör från stunden vi blir tillsammans och framåt som är av betydelse. Har haft mycket sex tyder väl det på att han gillar sex, och det ser jag som ett lovande och positivt tecken

  • Anonym (Spelar ingen roll)

    Tycker inte att det spelar någon roll!

    Jag har haft sex med över 50 st själv och bryr mig därför inte.

  • Anonym (Chans)
    Anonym (Tilda) skrev 2015-01-30 07:44:41 följande:

    Shit vad lika vi tänker!

    Jag blir rädd för killar som haft många, det verkar så desperat. Man har ju hört om att till och med snygga killar har svårt att få sex, så då tänker jag att de måste ha suttit och spammat tjejer helt urskiljningslöst på nätet och lagt hela son vakna tid på att preppa tjejer på Snapchat etc. Väldigt oattraktivt! Ser framför mig hans besatta sjuka blick, som en psykstörds.

    En tjej kan liksom ha sex utan att behöva planera en massa innan, det är inte lika desperat och säger heller inte så mycket om hennes personlighet mer än att hon är glad och att killar gillar henne.


    Usch, vilken förnedrande syn på killar du har...
  • Anonym (Chans)
    Anonym (bryr mig inte) skrev 2015-02-09 16:37:57 följande:

    Jag svarade att det absolut inte spelar någon roll. Vad han eller jag gjort innan har inte med vårt nuvarande förhållande att göra, det är vad han gör från stunden vi blir tillsammans och framåt som är av betydelse. Har haft mycket sex tyder väl det på att han gillar sex, och det ser jag som ett lovande och positivt tecken


    Bra inlägg!
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Spelar ingen roll) skrev 2015-02-09 17:01:34 följande:

    Tycker inte att det spelar någon roll!

    Jag har haft sex med över 50 st själv och bryr mig därför inte.


    Det kanske du tycker för att du är en slampa själv?
    Jag skulle aldrig vilja vara med en kille som haft sex med över 50 tjejer.
    Sådana killar kan man inte lita på.
  • Anonym (Chans)
    Anonym (Malin) skrev 2015-02-09 20:43:41 följande:

    Det kanske du tycker för att du är en slampa själv?

    Jag skulle aldrig vilja vara med en kille som haft sex med över 50 tjejer.

    Sådana killar kan man inte lita på.


    Är det snällt tycker du att uttryck dig i termer av det extremt nedsättande ordet "slampa"? Känner du dig tillfreds när du tillskriver människor sådana saker?
Svar på tråden Kvinna - Påverkas du av en mans sexuella historik när det gäller att starta ett seriöst kärleksförhållande?