• HCS

    I väntan på BIM i slutet av februari, någon mer?

    Hej!

    Är en drygt 30-årig 3-barnsmamma som önskar ett litet syskon till min trea på ett år. De större brorsorna är 7 och 9 i år. Har BIM i slutet av februari och väntar med spänning på ÄL!

    Hoppas på att få någon att följas åt med!????


  • Svar på tråden I väntan på BIM i slutet av februari, någon mer?
  • Lilja100

    Hej!

    Jag hänger gärna på.. 3-barns mamma på 30+ som nu inväntar att min kropp ska återhämta sig från ett nyligen genomgånget missfall..

    Så fort jag fått tillbaka min mens så kör vi hoppas och tror att den kommer om ett par veckor så kan vi börja försöka nästa cykel!

    Så det blir väl snarare bim i mars för min del tänker jag

  • HCS

    Hej och välkommen!? Beklagar ditt missfall. Fick ett missfall innan min trea, fruktansvärt.

    Jag har precis nu min mens och hoppas innerligt på ett plus om några veckor????

  • Mee

    Hej.

    Jag hänger gärna med här. Har 1 barn sedan tidigare och försöker skaffa ett syskon till honom. Om allt är som det ska denna månad så har jag BIM kring den 20/2. Detta blir vårat 8e försök!

  • HCS

    Skriva på plattan gick visst sådär. .. det ska inte vara frågetecken i mitt förra inlägg utan utropstecken!!

  • Lilja100

    Ja helt otroligt vad hårt det tog med missfall, kom som en riktig chock! Men nu har det gått en månad knappt och vi börjar väl smälta det..

    Hur många försök har det tagit vid tidigare graviditeter för er?

    MEE- hur gammalt är din första?

  • Mee

    Lilja:

    Jag förstår att det är jobbigt. Har själv fått ett missfall. Förr förra julen, sonens första julafton och missfall. Kändes riktigt bittert! :/

    När jag blev gravid med sonen så tog det sig på 3e försöket. Känns jobbigt att det fortfarande inte har tagit sig, är inne på försök 8 denna månad!

    Min son är 19 månader :)

  • Lilja100

    Alla mina tidigare graviditeter (3 barn plus missfallet) har lyckats på första försöket så jag har god förhoppningar denna gång med, bara kroppen kommer i balans först.. Och så känner jag att det är viktigt att få en mens emellan för att vara säker på att alla rester kommit ut.. Även om jag är otålig och bara vill sätta igång på direkt så tror jag att jag ska försöka hålla mig till planen

    Kommer troligen spendera första trimestern med en konstant oro för ett nytt missfall om jag känner mig själv rätt..

  • Mee

    Åh vad skönt att bli gravid så lätt :) Hur gör du?! :P

    Åh jag förstår dig även där! När jag blir gravid (om jag nu blir det) så kommer jag oroa mig också! Jag var sjukt nojig när jag väntade Wilhelm också. Hade inga symptom för en graviditet förutom att mensen var borta. Så trodde inte ens att jag var gravid! :P det var skönt när man magen växte och man var på rul, då fick man ju det bekräftat :D

    Jag tror man egentligen aldrig slutar oroa sig för hur en graviditet går oavsett hur många barn man än må ha.

Svar på tråden I väntan på BIM i slutet av februari, någon mer?