• Anonym (Nejj)

    jag har en ful fitta.

    Som rubriken säger. Jag har ett sjukt stort komplex över min fitta. Jag tycker att den är så ful att jag aldrig vill visa mig naken. Jag kan nästan garantera att allt fult man kan tänka sig på en fitta så ser den ut. Jag vet inte vart jag ska vända mig eller vad jag ska göra. Jag mår sjukt dåligt över det här och vill göra något åt det.

  • Svar på tråden jag har en ful fitta.
  • Kung Kisstank

    Som många kommer säga så sitter det 99,9% i huvudet på dig. Så vida du inte har blygdläppar nere till knäna så är nog ingen fitta ful. Är ju intressant att veta hur länge du känt så. Har nån sagt nåt eller kommenterat den?

    Det kan bli jobbigt i längden. Hade själv en tjej en gång som var helt övertygad om att hon stank i underlivet, så jag fick aldrig gå ner på henne, även om jag sa att en otvättad fitta luktar lång väg, och det gjorde inte hennes.

  • Anonym (Britta)

    Jag hade länge stora komplex över min (bull)fitta, men så blev jag lite äldre, hade awesome sex med awesome personer som tycker att min fitta är awesome.


     


    Så, grejer är inte hur fittan ser ut, utan hur bra den kan få dig att må!


     


    Älska fittan!


     

  • Anonym (Britta)

    För att vara lite ödmjuk ska jag tillägga att jag tror att du är ganska ung och komplex av den typen du har brukar gå över (eller åtminståne minska) med åren. Jag hoppas att det blir så även för dig.


    Lycka till.

  • Kung Kisstank

    Sen ska man inte sticka unders stolen med att fittor ser olika ut och att man kan gilla olika. Jag föredrar själv "bullfitta" men har hittills inte sett nån som jag ryggat för.

  • Anonym (S)

    Hur ser en snygg eller ful fitta ut? Jag har inte sett så många fler än min egen, men de måste ju vara jätteolika. Och på samma sätt är säkert preferenserna sjukt olika.

    Jättetråkigt att du känner så här, det är säkert inte några fel på dig :)

  • LaLola

    Vad gör den ful?

    Huvudsaken är väl att den skänker dig glädje o njutning och att andra får förmånen att njuta av den?

  • LaLola
    Mimmieupp skrev 2015-01-31 16:03:59 följande:

    Många vill ha en cool vagina.


    Du vet att vagina är slidan va?
    Skulle tro att Ts funderar mer på utsidan än insidan av sin fitta....
  • Anonym (Ninja)

    Dom flesta fittor är fula. Det är en massa geggiga veck och skinnflikar och efter barnafödslar stora gapande hål. Så du är knappast unik. Och sen är det så att kuken har ändå inga ögon. Var glad att din fulhet sitter där du kan och bör gömma undan den, tänk om fulheten din satt i ansiktet!!

  • Anonym (Nejj)

    Jag skulle bli äcklad själv av att sitta och beskriva detaljerat hur min fitta ser ut. Men det finns inget jag är nöjd med över den. Jag skulle vara glad om jag hade en bullfitta så länge den är jämn å fin. Men så är inte läget. Den liksom äcklar mig på så många sätt.

Svar på tråden jag har en ful fitta.