• Anonym (Poppis :()

    Är för populär just nu

    Alltså hur ska jag börja. Är en kille på 27 år, men ser några år yngre ut. Jag känner mig nöjd med mitt ansikte, frisyr och kropp. Har alltid haft några stycken tjejer på mig, men just nu har det blivit extremt. Jag har ca 8-10 st som skriver dagligen. 2 av dom stalkar mig och funderar på att anmäla en av dom för hon slutar aldrig och bombar mig med meddelanden/sms. Hon kommer hem och knackar på ibland.


    Har vid sidan 2 förhållanden. 1 seriöst sen 1 år tillbaka där hon vill skaffa barn snart. Jag känner mig sådär för henne, så vill inte utsätta ett barn pga. Min relation till henne är mest "pausad" just nu och hon vill inte ge upp.


    Nu har jag träffat en riktigt fin tjej som har allt, men många år yngre. Men hon gillar mig sjukt mycket och gör allt för mig. Har ett till problem på alla hjärtans dag. Båda dom här tjejerna vill överraska mig och umgås. Den nyaste vill bjuda ut mig på middag, men hur ska jag göra? Jag har svårt o välja en av dom.


    Alltså de här är sjukt jobbigt, hela dagarna går ut på att skriva till tjejer hela tiden. Det plingas och håller på. Sen långa telefonsamtal m.m.


    Jag behöver nog mest bara skriva av mig här, men är någon annan i min sits?


     

  • Svar på tråden Är för populär just nu
  • Fjäril Vingad

    Himmel, så "synd" om dig... *dryper av ironi*

    Väx upp och ta lite ansvar. Håll dig till en eller kör med öppna kort om att du inte kan vara monogam.

Svar på tråden Är för populär just nu