• Anonym (Orolig.)

    Urin vid fontärnorgasm?

    Jag vågar inte släppa loss riktigt med sambon i sängen när det gäller fontärnorgasmer då jag är rädd att det ska komma urin...

    Till saken hör den att efter att jag har kommit så får jag alltid en kissnödighetskänsla. När jag går på toa direkt efteråt kan jag inte kissa, men om jag "smeker" klitoris lite "våldsamt" så bara sprutar det i toan. Dock blir det precis som ett gult laget som sjunker till botten i toan (tänk er på så sätt en tung likör sjunker till botten i sprit när det gäller drinkar eller olja och vatten i ett glas)...

    Jag har fattat att fontärnorgamser kan lukta lite urin, men kan det även innehålla urin så pass mycket att det syns? Det är ju pecis som att det kommer lite urin som verkar vara tyngre och sen kommer "fontärnvätskan" som lägger sig som ett lager över urinet.

    Är det någon som har ERFARENHET av detta och kan dela med sig? Vill ju inte gärna släppa lös med sambon och så är det urin liksom....

  • Svar på tråden Urin vid fontärnorgasm?
  • Anonym (..)

    Drick mycket vatten innan så det späds ut, kissa. Ha sex och släpp loss.


    Visst kan det både lukta urin och se gulnat ut ibland men i stundens hetta spelar inte det så stor roll...

  • Haskel

    Jag anser att diskussionen kring fontänorgasm och urin är ganska larvig. Många tycks tycka det är helt "naturligt" att spruta sängen dyngsur om det är fråga om fontänorgasm. Men samtidigt nästan skriker av fasa om det kommer ett par droppar urin i sängen.
    Ändå vet man knappt vad fontänorgasm är. Hursomhelst är det tämligen likt urin, både innehållsmässigt, utseende och lukt. Man behöver inte vara mer rädd för fontänorgasm än urin enligt mig. Skillnaderna dyker först upp om man druckit väldigt lite, eller om det rör sig om morgonurin.

    Varken du själv eller någon kille kan se eller märka om det rör sig om fontänorgasm eller urin. Njuter du av det, så spruta på. Vill du inte ha det blött i sängen, så använd några handdukar, alternativt plastad frotté.

  • Haskel

    Jag anser att diskussionen kring fontänorgasm och urin är ganska larvig. Många tycks tycka det är helt "naturligt" att spruta sängen dyngsur om det är fråga om fontänorgasm. Men samtidigt nästan skriker av fasa om det kommer ett par droppar urin i sängen.
    Ändå vet man knappt vad fontänorgasm är. Hursomhelst är det tämligen likt urin, både innehållsmässigt, utseende och lukt. Man behöver inte vara mer rädd för fontänorgasm än urin enligt mig. Skillnaderna dyker först upp om man druckit väldigt lite, eller om det rör sig om morgonurin.

    Varken du själv eller någon kille kan se eller märka om det rör sig om fontänorgasm eller urin. Njuter du av det, så spruta på. Vill du inte ha det blött i sängen, så använd några handdukar, alternativt plastad frotté.

  • Anonym (Grabben brevid)

    Jag anser att den här tråden är påhittad från början till slut.

  • Anonym (Ny studie)

    Ingen som läst nya studien där dom kommit fram till att fontänorgasm innehåller/till stor del är urin?! Glad att jag aldrig får fontänorgasm.

  • Anonym (Jess)
    Haskel skrev 2015-02-01 10:15:40 följande:

    Jag anser att diskussionen kring fontänorgasm och urin är ganska larvig. Många tycks tycka det är helt "naturligt" att spruta sängen dyngsur om det är fråga om fontänorgasm. Men samtidigt nästan skriker av fasa om det kommer ett par droppar urin i sängen.

    Ändå vet man knappt vad fontänorgasm är. Hursomhelst är det tämligen likt urin, både innehållsmässigt, utseende och lukt. Man behöver inte vara mer rädd för fontänorgasm än urin enligt mig. Skillnaderna dyker först upp om man druckit väldigt lite, eller om det rör sig om morgonurin.

    Varken du själv eller någon kille kan se eller märka om det rör sig om fontänorgasm eller urin. Njuter du av det, så spruta på. Vill du inte ha det blött i sängen, så använd några handdukar, alternativt plastad frotté.


    Exakt detta, bra skrivet. Om det är urin, so what? Det är liksom inte en frätande syra som kommer fräta sig igenom sängen och utgöra fara för liv och hälsa ;) man måste bara kunna släppa tanken på att just urin är så äckligt och dåligt, för ja en fontänorgasm innehåller urin. Läste en undersökning nyss som kom fram till att det var "diluted urine". Men det är skönt ändå!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Grabben brevid) skrev 2015-02-01 12:00:03 följande:

    Jag anser att den här tråden är påhittad från början till slut.


    Lämna den då om du tycker det. Hur vet du hur jag funkar? Just de.
  • Haskel
    göteborg90 skrev 2015-02-01 20:56:56 följande:

    Här är den senaste studien ang kvinnors fontänorgasm. feber.se/vetenskap/art/317805/studie_bevisar_att_den_kvinnli/ Den ursprungliga källan är på engelska och står längst ner i artikeln. :)

    Själv struntar jag fullständigt om vad det är för något, tycker det är sexigt när min tjej blöter ner lakanen! ;)


    Den här undersökningen kan ju tolkas på två olika sätt.
    En sak tycks iaf äntligen vara klarlagt. Nämligen vart vätskan kommer ifrån. Den kommer alltså från urinblåsan.
    Men urin bildas ju inte heller på några minuter. Det måste alltså röra sig om någon typ av "snabbproducerat" urin. Är det att räkna som urin eller inte? Ett exakt vetenskapligt svar på frågan om vad fontänorgasm är, tror jag aldrig att vi får. Det är nog något av en tolkningsfråga.

    Dock har jag, som sagt, aldrig brytt mig. Urin dödar inte. Det är till och med sterilt. Fontänorgasm är sexigt, något av ett bevis att man gör rätt som man. Upplevs som skönt av kvinnor. 
  • göteborg90
    Haskel skrev 2015-02-01 21:11:42 följande:
    Den här undersökningen kan ju tolkas på två olika sätt.
    En sak tycks iaf äntligen vara klarlagt. Nämligen vart vätskan kommer ifrån. Den kommer alltså från urinblåsan.
    Men urin bildas ju inte heller på några minuter. Det måste alltså röra sig om någon typ av "snabbproducerat" urin. Är det att räkna som urin eller inte? Ett exakt vetenskapligt svar på frågan om vad fontänorgasm är, tror jag aldrig att vi får. Det är nog något av en tolkningsfråga.

    Dock har jag, som sagt, aldrig brytt mig. Urin dödar inte. Det är till och med sterilt. Fontänorgasm är sexigt, något av ett bevis att man gör rätt som man. Upplevs som skönt av kvinnor. 
    Håller med dig på alla punkter, man vet att man gjort något rätt i alla fall! ;)

    Läste denna också som förklarar samma studie, den skapade lite mer klarhet:

    www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find.html ????
Svar på tråden Urin vid fontärnorgasm?