• Frökenfrykena

    Adam og Eva - Danmark

    Passar egentligen inte in särskilt bra under "Sex & Sånt" men fanns ingen annan bra rubrik så det får bli "& sånt".

    Snart (nästa vecka) startar datingprogrammet Adam och Eva på TV3 Danmark (Har tidigare visats i Holland och Spanien om jag inte misstar mig- har dock aldrig sett det men har förstått innebörden).

    Skulle vara intressant att höra folks funderingar inför programmet och under programmets gång (om i tittar) vad ni tycker.




    Det handlar alltså om att nakna människor "dejtar" varandra på en öde ö. Det som är lite roligt/intressant är hur människor beter sig med/mot varandra i nakenhet men även hur denna typ av program kommer att mottagas (t.ex. om det skulle komma till Sverige).
    Jag och min man är sedan många år nudister samt även swingers så det vore kul att höra från folk som har men framförallt INTE har samma bakgrund som oss och om hur ett sådant här program upplevs.
  • Svar på tråden Adam og Eva - Danmark
  • Jonte71

    Jag är varken nudist eller swingers även om jag inte är blyg för att visa min nakenhet, ger mig inget extra heller TROR jag.

    Skulle detta program komma att visas i Sverige skulle jag definitivt se minst ett program. Jag tycker det är intressant att se hur människor beter sig i olika situationer. Nu tror jag att de som deltar i programmet gärna visar upp sig varför de inte blir störda av det.

    Är det någon som vet hur man kan komma åt ett program på nätet?

  • Frökenfrykena
    Jonte71 skrev 2015-02-01 12:22:06 följande:

    Jag är varken nudist eller swingers även om jag inte är blyg för att visa min nakenhet, ger mig inget extra heller TROR jag.

    Skulle detta program komma att visas i Sverige skulle jag definitivt se minst ett program. Jag tycker det är intressant att se hur människor beter sig i olika situationer. Nu tror jag att de som deltar i programmet gärna visar upp sig varför de inte blir störda av det.

    Är det någon som vet hur man kan komma åt ett program på nätet?


    Ja, alltid intressant med olika typer av beteenden bland folk:)
    Absolut, de som har sökt till programmet har ju såklart den typen av "drag".
    Tror inte det går som svensk att komma in på deras danska server men det lär dyka upp på Vimeo/Youtube annars och sen kan man nog få in TV3 Danmark via satellit/kabel?
  • Frökenfrykena
    Jonte71 skrev 2015-02-02 17:15:51 följande:

    Har du sett något avsnitt från övriga ställen serien gått?


    Nej, bara en "resumé" av holländska. Och lite bilder från spanska.
  • Frökenfrykena
    Jonte71 skrev 2015-02-02 19:33:25 följande:

    Vet du vad programmen heter i Holland och Spanien? Tänkte söka lite!


    Tror att det bara är att söka på Adam & Eva. Namnen är likadana iaf även om "och" (und/et) kan skilja samt eventuellt stavning (Evá).
  • Jonte71
    Frökenfrykena skrev 2015-02-03 12:48:29 följande:
    Tror att det bara är att söka på Adam & Eva. Namnen är likadana iaf även om "och" (und/et) kan skilja samt eventuellt stavning (Evá).
    Jag kollade på lite snuttar på Youtube i går. Kan inte säga att jag blev speciellt impad men det var ju bara utdrag samt på konstiga språk.

    Har dock blivit mer nyfiken på de "nakna" mötet oavsett om det är på stranden eller i andra sammanhang! Har du bra tips för att stilla nyfikenhet får du gärna messa PM!
  • Frökenfrykena

    Nu har serien börjat!

    Någon som har tittat? Jag har inte kunnat se tv3 Danmark men sett filmsnuttar på nätet. Nästa avsnitt eller avsnitter efter det tror jag en av våra nudistvänner från Danmark är med:)

  • nagev

    såg några avsnitt Blev rätt besviken Man kunde gjort mycket mer av en annars rätt kul grej

Svar på tråden Adam og Eva - Danmark