• Anonym (känslig)

    Känsligt underliv/slemhinnor

    Efter sex svider, brinner, det i underlivet även fast vi använder glidmedel eller barnolja. Ska testa olivolja. Jag har en hudsjukdom som gör detta. Men när det väl brinner sådär, vad kan man göra för att lindra? Jag brukar ta olja eller locobase repair. Finns det nåt annat man kan göra?

  • Svar på tråden Känsligt underliv/slemhinnor
  • Pillare
    Anonym (känslig) skrev 2015-02-01 14:05:00 följande:

    Efter sex svider, brinner, det i underlivet även fast vi använder glidmedel eller barnolja. Ska testa olivolja. Jag har en hudsjukdom som gör detta. Men när det väl brinner sådär, vad kan man göra för att lindra? Jag brukar ta olja eller locobase repair. Finns det nåt annat man kan göra?


    Om det orsakas av en hudsjukdom, som du sa, bör du faktiskt fråga en läkare istället för FL-folket.
  • Anonym (känslig)

    Jag har givetvis dialog med läkaren som rekommenderade precis det jag skrev. Han tror jag har en hudsjukdom men provsvaren är inte tydligt. Jag vet ju att man kan ha dessa besvär efter sex, av massa andra skäl! Vestibulit, återkommande svamp, klimakteriet, torra slemhinnor o säkert massa mer. Tänkte om någon testat nåt som hjälpte bra??

Svar på tråden Känsligt underliv/slemhinnor