• Anonym (frun)

    kissa i handfatet

    Min man kissar i handfatet ibland, tex på restauranger eller om han är trött... gör många män det?

  • Svar på tråden kissa i handfatet
  • Anonym (x)
    Anonym (frun) skrev 2015-02-04 14:12:26 följande:

    Min man kissar i handfatet ibland, tex på restauranger eller om han är trött... gör många män det?


    Japp. Ibland när jag är full, trött, precis knullat och fortf har stånd, på krog om jag känner för att svina osv.

    Tycker du det är konstigt?
  • Anonym (x)
    Anonym (frun) skrev 2015-02-04 14:12:26 följande:

    Min man kissar i handfatet ibland, tex på restauranger eller om han är trött... gör många män det?


    ... eller bara avis för att du inte kan? :)
  • Anonym (frun)
    Anonym (x) skrev 2015-02-05 08:58:50 följande:

    ... eller bara avis för att du inte kan? :)


    Nej jag hade aldrig hört talas om det innan och blev nyfiken
  • Gathenhielm

    Jo, visst, om toan är sunkig, eller om jag är riktigt trött. Inget fel med det.


    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (hua)

    Fy vad äckligt, det hoppas jag verkligen inte! Min man kissade i vårt handfat i tvättstugan under renovering när inga toaletter fanns tillgängliga och han inte hade något annat val. Jag mår lite illa bara jag tänker på det och önskar att han inte hade berättat just det...

  • Gathenhielm
    Anonym (hua) skrev 2015-02-05 10:27:25 följande:

    Fy vad äckligt, det hoppas jag verkligen inte! Min man kissade i vårt handfat i tvättstugan under renovering när inga toaletter fanns tillgängliga och han inte hade något annat val. Jag mår lite illa bara jag tänker på det och önskar att han inte hade berättat just det...


    Urin är sterilt. Finns bra mycket värre saker som det plaskas runt med i handfat.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (hua)
    Gathenhielm skrev 2015-02-05 10:35:17 följande:
    Urin är sterilt. Finns bra mycket värre saker som det plaskas runt med i handfat.
    Jaja, jag vet men det är ändå restprodukter som kroppen gör sig av med. Jag tycker inte det är speciellt mysigt med kiss som skvittrat på golvet heller *ryser*.
Svar på tråden kissa i handfatet