• annikanita

    Kom igen alla nutrilettare! :)

    Imorgon drar jag igång med nutrilette. jag dricker 5 shakes om dagen. ska försöka hålla iaf 3 veckor. har gjort detta för några år sedan, och rasade i vikt! höll på i månader, med undantag från vissa fuskdagar..

    men denna gången behövs mer pepp känner jag.

    Alla som vill köra. Kom igen, så följer vi varandra här!! Vi peppar o tipsar.

    Beach 2015, Här kommer vi! ;)

    Startvikt: 72 kilo, 168cm.

    Vad är din?

    Och ni som säger att detta inte är hälsosamt och allt det där, ni behöver inte skriva, för det är inget pepptalk..

  • Svar på tråden Kom igen alla nutrilettare! :)
  • Anonym (W)

    Har funderat lite på att köra men blivit avskräckt av smaken... Vilka smaker dricker du?

  • The past is now

    Jag hakar på! Dock tänker jag köra 5-2... Jag har provat att köra 2 veckor med enbart påsarna men jag blev så fruktansvärt trött och kände att det var inte bra för mig.

    Måndag , Onsdag och fredag blir en sk Nutrilettdagar.

    Jag gör även en morgonshake som består av citron, ingefära, gurka, grönt äpple och spirulina.

  • annikanita

    jag brukar alltid dricka choklad. tycker den är jättegod, faktiskt! brukar ta lite extra vatten än vad man ska. då blir den inte lika tjock o "slemmig". så den fyller ett stort glas;). gillar också den man kan värma:)

  • The past is now
    annikanita skrev 2015-02-08 14:37:17 följande:

    jag brukar alltid dricka choklad. tycker den är jättegod, faktiskt! brukar ta lite extra vatten än vad man ska. då blir den inte lika tjock o "slemmig". så den fyller ett stort glas;). gillar också den man kan värma:)


    Har också choklad och spär ut i minst 3 dl vatten..ibland blandar jag i kaffe.
  • annikanita
    The past is now skrev 2015-02-08 14:36:01 följande:

    Jag hakar på! Dock tänker jag köra 5-2... Jag har provat att köra 2 veckor med enbart påsarna men jag blev så fruktansvärt trött och kände att det var inte bra för mig.

    Måndag , Onsdag och fredag blir en sk Nutrilettdagar.

    Jag gör även en morgonshake som består av citron, ingefära, gurka, grönt äpple och spirulina.


    Vad kul! jag tänkte köra sånt där varmt citronvatten direkt på morgonen. Spirulina har jag ingen aning om vad det är ????. får googla o testa kanske ????
  • annikanita
    The past is now skrev 2015-02-08 14:39:27 följande:

    Har också choklad och spär ut i minst 3 dl vatten..ibland blandar jag i kaffe.


    ja just det! det har jag också testat. riktigt gott! ????
  • The past is now
    annikanita skrev 2015-02-08 14:40:15 följande:
    Vad kul! jag tänkte köra sånt där varmt citronvatten direkt på morgonen. Spirulina har jag ingen aning om vad det är ????. får googla o testa kanske ????
    Rekommenderar starkt att du tar i 1-2 tsk i drickan. Ja googla på det vettja! Det är sjukt bra grejer.
  • The past is now
    annikanita skrev 2015-02-08 14:41:18 följande:
    ja just det! det har jag också testat. riktigt gott! ????
    Ja det är supergott!
  • annikanita

    Mulberry detox-té tänkte jag prova också. har köpt hem och testar det för första gången imorgon..Någon som testat det, kanske?

Svar på tråden Kom igen alla nutrilettare! :)