• Anonym (Undrar)

    Hur fick ni veta att eran partner är/varit otrogen?

    Som rubriken lyder.. Varningstecken, magkänsla osv.. Hur fick ni reda på er partners otrohet?

  • Svar på tråden Hur fick ni veta att eran partner är/varit otrogen?
  • Lever så

    Hans ex skrev och berättade det och skickade screenshots på hans förslag på sex som han skickat till henne.


    never a failure always a lesson
  • Anonym (Tjej)

    Magkänsla så skickade efter en spec på hans mobil och såg ett nr han ringt varje dag i ca 30-60 min! Kollade upp numret och det var en kvinna på hans jobb som han varit med i 2 år....

  • Anonym (Sandra)

    Oj. Vilken av gångerna? Första gången sa en av hans kompisar det till mig på kvällen (vi festade ihop ett gäng) att han kommer vara otrogen i kväll. Dagen efter skrev samma kompis till mig via msn att han hade varit det och att han var där nu.


    En annan gång skulle han åka iväg och fixa en sak åt mig. Han kom inte hem på kvällen. Kort efter det bytte vi telefon med varandra, smsen var kvar på telefon och jag kollade igenom dom för jag kände att han ljög. Mycket riktigt - han hade sovit med henne den kvällen. 

    Ytterligare en gång hade hans styvpappas chef & dåvarande killens mammas kompis gått in i hans lägenhet (dom hade nyckel) och där hade han varit med någon..


    Bland annat.. 

  • Anonym (Man 71)

    Hon berättade själv, ärligt och rakryggat, utan undanflykter. Förhållandet sprack, men jag uppskattade ärligheten. Den gjorde att jag kunde gå vidare utan bitterhet.

  • Quexet

    Håller med Sandra, vilken av gångerna?
    Vilken av pojkvännerna? Hmm, den frågan ska man kanske inte behöva ställa?!

    Det räcker så för idag... Tungan ute

  • Anonym (Susan)

    Min vän påstod att hon hade varit med min man när vi blev ovänner. Hennes man hade visst varit otrogen mot henne med tre olika kvinnor och när hon sökte tröst hos mig och jag råkade säga att hennes man var ett as tvär vände hon och sa att min man inte var så mycket bättre eftersom hon haft sex med honom. Min man säger att det inte är sant och jag vet inte vem man ska lita på?

  • Asproxy

    Märkte på att min kille åkte iväg flertal gånger för att "fixa/handla" saker till sin familj. Först tyckte jag inte det var konstigt. Men fick en såndär magkänsla, och den sa att det var nått som inte stämde. Så kollade igenom hans sms, och voila, en massa härliga sms från random människor som ville det ena och det andra. Och vissa som han även hade träffat irl vid flertal gånger. Rynkar på näsan

  • Anonym (heartbroken but strong)

    Magkänsla och en folder på hans skrivbord med bilder och konversationer. Sen efter det så vart det magkänsla och snokanden tills tillslut jag fick nog och gick min väg. Orkade inte bli förnedrad så av honom längre...

    Så lycklig att jag är fri från honom sedan flera år nu! Tyckte synd om hans nuvarande tjej... Men ironiskt nog ringde han mig och grät när hon var otrogen mot honom.. Sökte stöd och tips på hur man levde med det....

    Så antar i slutändan att de förtjänar varandra:-P 

    Och jag har istället världens gulligaste och underbaraste man i mitt liv

Svar på tråden Hur fick ni veta att eran partner är/varit otrogen?