• Cissi2801

    vi på 30 +

    Hej alla!

    Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

    Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

  • Svar på tråden vi på 30 +
  • Cissi2801

    Jag tog ett test för en stund sedan och de visade negativt...

    Jag har en vecka kvar till bim och känner att väntan är inte rolig, längtar så efter plusset...

  • LittleMommy

    Hej! Får man hoppa in? Blir 31 i år o plussade i onsdags :) på bim.

    Tråkigt med negativa test,man blir ju lite testoman när man försöker bli gravid.

    Men ge inte upp! Det behöver ju inte vara kört än.

  • LittleMommy

    Oj läste nog galet. Försöker för plusset. Ledsen om jag bara hoppade in i tråden utan att läsa rätt.

    Kände väl att äntligen en tråd för dom som är lite äldre :)

  • Cissi2801
    LittleMommy skrev 2015-02-20 19:51:00 följande:

    Oj läste nog galet. Försöker för plusset. Ledsen om jag bara hoppade in i tråden utan att läsa rätt.

    Kände väl att äntligen en tråd för dom som är lite äldre :)


    Ingen fara, jag blir oxå 31 i år... Jag har 7 dagar kvar till bim som ja skrev i texten...

    Du är välkommen... När har du bim???
  • LittleMommy

    Tack. Jag hade bim i onsdags den 18e. Plussade då. Testade minus till den 16e sen testade jag inte igen förens 18e.

  • hsk

    Här är en till som vill hänga på! 34 och har nog BIM Om en vecka ungefär. Hade ett MA i höstas och först förra cykeln rätade mensen till sig och blev normal igen. ????

    Nu hoppas jag att vi lyckas denna gång!

    Grattis till plusset, hoppas det smittar! ????

  • Cissi2801
    hsk skrev 2015-02-20 20:41:14 följande:

    Här är en till som vill hänga på! 34 och har nog BIM Om en vecka ungefär. Hade ett MA i höstas och först förra cykeln rätade mensen till sig och blev normal igen. ????

    Nu hoppas jag att vi lyckas denna gång!

    Grattis till plusset, hoppas det smittar! ????


    Jag väntar oxå på plusset, har bim nästa fredag... Vill egentligen inte vänta, men måste och jag vill inte knixa det heller ifall det inte fäst sig...

    Håller tummarna för alla som försöker nu denna månad!!! ????
  • Cissi2801

    Är på ÄL+5 idag, fortfarande ömma sprängande bröst... 6 dagar kvar till BIM

  • Dior79

    Hejsan.

    Jag vill vara med. 35 gjort 7 Ivf-försök på 3ivf-försöket blev vi Gravida men det blev

    Tyvärr MA i 11veckan. Nu har vi bestämt oss för vårt sista försök och sen ska vi

    adoptera.

  • Cissi2801
    Dior79 skrev 2015-02-21 10:21:12 följande:

    Hejsan.

    Jag vill vara med. 35 gjort 7 Ivf-försök på 3ivf-försöket blev vi Gravida men det blev

    Tyvärr MA i 11veckan. Nu har vi bestämt oss för vårt sista försök och sen ska vi

    adoptera.


    Välkommen :)
Svar på tråden vi på 30 +