• Lehuma

    Nya vänner Västerås!

    Hej,
    Söker lite nya vänner/väninnor i Västerås m omnejd för att träffas med eller utan barn. Min tanke är att kunna träffas för att hitta på lite roliga saker, och vem vet det kan ju leda till en djupare vänskap vilket jag saknar i dag.

    Jag är inflyttad till Västerås för ca 10 år sedan, men mitt liv har kretsat kring barn, familj och jobb och när jag nu är i en skilsmässa så chansar jag på att det finns fler i samma situation där ute!  Glad
    Jag är 43 år (glad, sprallig och omtänksam;) och har två barn på 8 och 10 år. 
     

    Jag börjar så här så får vi se om det nappar! Hjärta

  • Svar på tråden Nya vänner Västerås!
  • Morris1977

    Hej

    Född och uppväxt i Stockholm, men har bott i Västerås ca 12 år. Har tre tjejer på 9-7 och 5. Är också ute efter lite nya bekanta.

  • Sojabönan
    Hej bor i Sala och är ensamstående. Umgås gärna. Hör gärna av dig! :)
  • Vet hur det känns

    Hej jag vill också gärna hitta lite nya vänner. Jag bor på Skälby med min man och tre barn, 9 och 7år samt bebis på 5 månader. Arbetar inom skolans värld här i Västerås men är nu mammaledig. Har tidigare bott i Eskilstuna men flyttade därifrån under gymnasietiden.

  • Caitlin Deschanel

    Här är en till tjej från Västerås, bara bott här i 3 månader, flyttade ifrån Sala. Jag är 32 år och min dotter är 17 månader.
    Söker nya vänner med barn, vore superkul att hitta på något. Hör gärna av er :)

  • Vet hur det känns
    Sojabönan skrev 2017-12-30 15:03:05 följande:

    Ska vi kanske skapa en fb-grupp? :)


    Jag har tyvärr inte Facebook.. bara Instagram. Men ni andra får gärna göra en grupp... Men glöm inte mig här helst :)
  • Våsaren

    Hej. Kommer snart flytta till Västerås. Har två barn och är ensamstående och vill gärna lära känna nya vänner.

  • Vet hur det känns
    Våsaren skrev 2017-12-31 11:46:46 följande:

    Oj, gammal tråd?


    Så roligt! Varifrån flyttar ni? Vilket område kommer ni bo på? Ålder på dina barn?

    Välkommen hit!
  • pendlare

    Hej!

    Jag har precis ansökt om att gå med i gruppen. Jättebra initiativ att starta gruppen!

Svar på tråden Nya vänner Västerås!