• Anonym (Ägget)

    Steglös vibrator - hjälp!

    Jag är helt frälst i klitorisstimulering och jag har förbrukat ett antal ägg (dessa kom med en annan typ av leksak som jag inte köper längre haha).

    Ägget är kraftigt vibrerande med steglös inställning.

    Den jag har nu börjar glappa och behöver bytas ut, hjälp mig att tipsa om nån billig leksak med kraftig vibrator och som är steglös! Kan ju lika gärna vara en minidildo eller nåt, bara den vibrerar utav helvete ;)

  • Svar på tråden Steglös vibrator - hjälp!
  • aleakim

    Lustjakt.se har en minivibrator, Little Dickie, som jag tycker är bra. I mitt tycke har den starka vibrationer, men jag vet faktiskt hur känslig jag är för sånt.


    W och liten i magen :)
  • Eovyn

    jag håller med förra talaren. Gillar du riktig bra vibrationer så kanske det är värd att lägga lite extra pengar på en magic wand. Har själv en Fairy magic wand. Finns också i mindre version "mini". Priset skiljer sig dock inte så mycket. Den är steglös och riktigt bra. Borde hålla ett tag också känns det som, fast det vågar jag inte garantera då jag bara har haft min i 1 månad.


     


    Annars är den här liten och smidig, men som sagt också lite dyrare. Den är riktigt kraftful. Palmpower massager
    www.chambersoflove.se/sexleksaker/sexleksaker-till-henne/hi-tech-el-vibratorer/palmpower-massager

  • sexperten

    hade tagit något lite dyrare om du vill ha något bra, först bilden är en billig klitorisstimulator kan du köpa för allt mellan 59 kr till 149 och du lär behöva ett bra förråd med batterier, hade själv valt den nedre bilden en magic massager, dom vibrerar så i helv.... på bilden ser du en Palm Power Jenga som någon tidigare föreslog. har kollat upp på pricerunner och på lite andra ställen vart du köper den billigast och det är på Sexleksaker Outlet - testa länken www.sexleksakeroutlet.se/products/palm-power-jenga-stimulator-blpink-magic-wand

  • Anonym (Paret)

    Om det är ett sådant ägg med liten fjärrkontroll så såg jag att www.box2you.se har dessa på rea nu. 39kr låter som ett bra pris..  :) står om detta direkt när du kommer in på sidan.

  • Marrani

    Du måste prova Iball, den är super bra :)) trådlös som man styr med en app från mobilen med massor av roliga funktioner för både nöje och knipövningar!!!

Svar på tråden Steglös vibrator - hjälp!