• HCS

    I väntan på bim i slutet av mars..

    Är en 31-årig 3-barnsmamma som önskar ett litet syskon till min trea på ett år. De större brorsorna är 7 och 9 i år. Har BIM i slutet av mars, precis fått mens efter ett första försök.

    Hoppas på att få någon att följas åt med!
     
  • Svar på tråden I väntan på bim i slutet av mars..
  • Längtar2015
    HCS skrev 2015-02-23 18:34:44 följande:

    Är en 31-årig 3-barnsmamma som önskar ett litet syskon till min trea på ett år. De större brorsorna är 7 och 9 i år. Har BIM i slutet av mars, precis fått mens efter ett första försök.

    Hoppas på att få någon att följas åt med! smile1.gif


     
    Hej! Jag va med i förra tråden (bim i slutet av feb, utan resultat) och tänkte jag följer med hit. Jag är 28 år och denna månaden blir vårt 4 försök. Jag har nästa bim 26/3.
  • Anonym (nenne)
    HCS skrev 2015-02-23 20:11:14 följande:

    Vi hänger i denna tråden istället, välkomna över! 

    www.familjeliv.se/forum/thread/74910070-vi-med-bim-i-slutet-pa-mars/1


    Typiskt. Ville gärna vara med men man kan inte vara anonym i den tråden du länkar till. Har många jag känner som hänger på fl, och även om risken kanske inte är superstor, vill vi ändå inte riskera att det kommer ut att vi försöker. Fick ett missfall i slutet av januari.
  • HCS
    Anonym (nenne) skrev 2015-02-23 22:46:39 följande:
    Typiskt. Ville gärna vara med men man kan inte vara anonym i den tråden du länkar till. Har många jag känner som hänger på fl, och även om risken kanske inte är superstor, vill vi ändå inte riskera att det kommer ut att vi försöker. Fick ett missfall i slutet av januari.
    78Suss skrev 2015-02-23 22:23:59 följande:

    Hej!

    Hoppar in här med eftersom det inte blev något i  februari.

    Har BIM 22/3.



    Vi fortsätter även med denna tråd! Välkomna
  • HCS
    Bim-lista {#emotions_dlg.flower}

    22/3 Hcs 
    22/3 Mikaela90
    22/3 78Suss
    26/3 Längtar2015
    nenne


    Plus-listaPlus
Svar på tråden I väntan på bim i slutet av mars..