• Arthur2010

    Hjälp..blödning!

    IVF är nytt för oss. Hade första testdagen i måndags, rd 14 alltså 14 dagar från ET. Testet visade svaaaaagt plus. Ringde kliniken som sa att jag var gravid och det bokades in ett UL. Jag skulle dock testa igen som imorgon fredag (rd 18) då det kan varit lite tidigt i måndags.

    Imorse, torsdag, fick jag en liten tunn blödning på pappret och sen lite i trosskyddet. Vad betyder detta? Är det kört eller varför händer detta? Någon som har erfarenheter kring detta?
  • Svar på tråden Hjälp..blödning!
  • JK8808

    Man kan få små blödningar i början av graviditeten enligt bm, så oroa sig inte allt för mycket innan du vet :)

    Grattis till ditt plus!!

  • Arthur2010

    Jag fortsätter att blöda. I morse var det ljusrosa och slemmigt. NU tycker jag det det blir klarare rött. :(

  • JK8808

    Oj jag vet faktiskt inte :( vågar inte svara på det. Kolla med kliniken och se vad dom säger. Jag håller alla tummar och tår att det går bra för dig !!

  • Arthur2010

    Det blev inget denna gången. Negativt på Stickan efter blödningen. Nu hoppas jag att det blir ET i denna cykel Jag befinner mig i. Sköterskan sa att man oftast väntar en cykel för att börja om från början. Hoppas jag slipper vänta.

  • JK8808

    Vad tråkigt att höra!

    Hoppas allt går bra nästa gång! Var det ditt första försök?

  • JK8808

    Oxå mitt första, o jag har precis oxå börjat blöda på nu RD12 , så vi e väl i samma sits nu

  • Arthur2010

    så himla tråkigt JK8808. hur går ni vidare härifrån? Har ni barn sen tidigare?

    vi har två infrysta embryo som vi tänker använda under nästa naturliga mens.cykel (FET). Tyvärr måste vi vänta på nästa mens och har vi otur så infaller återförandet under påskdagarna. Usch denna väntan!!

Svar på tråden Hjälp..blödning!