• Marcus91

    Sambo vill inte att jag tittar på porr.

    Jag har ett litet dilemma med min sambo som jag inte vet hur jag ska lösa. Innan jag träffade henne, så tittade jag alltid på porr när jag onanerade, men hon tycker att jag på ett vis är otrogen mot henne när jag gör det. Hon hatar allt som har med porr att göra, så jag har avstått från det de senaste månaderna för hennes skull, men jag känner att jag inte får uttrycka min sexualitet när jag inte får titta på porr när jag onanerar. Hur tycker ni att jag ska göra?

  • Svar på tråden Sambo vill inte att jag tittar på porr.
  • trilskas

    1. Sluta titta

    2. Bryt med henne och fortsätta titta.

  • Anonym (**)

    Håller med ovanstående, antingen slutar du titta eller så lämnar du henne. Ett tredje alternativ är att förklara att du tänker fortsätta titta så får hon själv bestämma om hon stannar eller lämnar. Jag tror inte på att börja ljuga och smyga, låt henne bestämma själv om hon vill vara med någon annan som passar henne bättre i så fall.

  • Anonym (C)

    Fortsätt att kolla när du vill och om hon frågar så ljug inte! Säg att du kollar nångång ibland och att det faktiskt inte innebär att du är otrogen. Hon lär bli mer besviken om du skulle ljuga och hon sen kommer på dig än att du kollar på porr. De flesta skulle bli det iaf. Men hon kansker extrem och gör slut om du kollar på porr ibland? Isf får du avgöra vad som är viktigast...

  • VanillaCoke

    Men herregud, tragisk flickvän. Kan hon inte hantera att pojkvännen tittar på porr borde hon vara singel!

  • LaLola

    Fortsätt kolla och var ärlig med det.
    Hon får väl ta tag i sitt dåliga självförtroende och inte låta det gå ut över dig.

    Det måste väl vara bättre att du kollar på porr än att du fantiserar om tex hennes vänner eller nåt.

  • Stridaströmmar

    Vänd på frågan. Hade du uppskattat att hon satt och tittade på nakna män när hon smeker sig?

    Tror du kommer fram till ett svar om du tänker så.

  • trilskas
    LaLola skrev 2015-02-27 07:35:33 följande:

    Fortsätt kolla och var ärlig med det.
    Hon får väl ta tag i sitt dåliga självförtroende och inte låta det gå ut över dig.

    Det måste väl vara bättre att du kollar på porr än att du fantiserar om tex hennes vänner eller nåt.


    Själv är jag emot all porrtittande och skulle ta ut skilsmässa direkt om jag fick höra, se min make se på porr, trots att vi har två barn.
  • LaLola
    Stridaströmmar skrev 2015-02-27 07:38:03 följande:

    Vänd på frågan. Hade du uppskattat att hon satt och tittade på nakna män när hon smeker sig?

    Tror du kommer fram till ett svar om du tänker så.


    Varför enbart nakna män?
  • Marcus91
    Stridaströmmar skrev 2015-02-27 07:38:03 följande:

    Vänd på frågan. Hade du uppskattat att hon satt och tittade på nakna män när hon smeker sig?

    Tror du kommer fram till ett svar om du tänker så.


    Jag skulle inte ha något emot det, då jag själv har gjort det, så skulle jag ju veta varför man gör det. Men nu är det ju så att hon inte tittar på något som ens är på gränsen till porr. Situationen är ju den att vi för närvarande väntar vårt första barn och jag vill få henne att förstå och inse att det är sexet och fantasin jag tänder på inte någon annan specifik person.
Svar på tråden Sambo vill inte att jag tittar på porr.