• Miiia

    Digitala grav.test i Thailand/ Bangkok

    Jag undrar om någon vet om det finns digitala graviditetstest i Bangkok?

    Jag har plussat så jag vet att jag är gravid, men ett digitalt test typ clearblue hade vart bra att ta.. Jag frågade på Koh Lanta och här hade de inte ens hört talas om digitalt.

  • Svar på tråden Digitala grav.test i Thailand/ Bangkok
  • Miiia

    Hoppsan det kanske jag skulle nämnt. . Ätit p piller (yaz) regelbundet i två månader så undrar ju hur långt gången jag är eg.

  • Jag är bara jag

    Du får inte klart svar av ett digitalt heller. De visar bara som mest 3+ vilket innebär att även om du skulle vara i v.7 visar det endast så. Bara VUL ger klart besked.

  • Miiia

    Lustigt att man får svar på frågor man inte ställt, måste vara ett familjelivsfenomen?

    Tack för svaret, men det var återigen inte min fråga.

    Jag är högst medveten om max 3 veckor då jag tog reda på den informationen innan jag skrev här.

    Men har någon annan svar på min fråga får ni hemskt gärna skriva :P

  • Jag är bara jag

    För att du inte får svar ändå så vi fattar inte varför! men som vanligt duger inte svaren när man bara godkänner en enda sorts svar. Hur 17 ska vi veta vad som säljs i det u-landet?! Du är gravid-punkt. Tids nog vet du hur långt gången.

  • Miiia
    Jag är bara jag skrev 2015-02-27 22:08:04 följande:

    För att du inte får svar ändå så vi fattar inte varför! men som vanligt duger inte svaren när man bara godkänner en enda sorts svar. Hur 17 ska vi veta vad som säljs i det u-landet?! Du är gravid-punkt. Tids nog vet du hur långt gången.


    Trist svar, jag ställde frågan eftersom många svenskar väljer att semestra i Thailand.
Svar på tråden Digitala grav.test i Thailand/ Bangkok