• Pescetarian

    Vilken FÄRG har den här KLÄNNINGEN!?

    Jag kan inte ladda upp bilder från telefonen, men den "färgmystiska" och omtalade klänningen finns i denna länk: www.expressen.se/mode/vilken-farg-har-den-har-klanningen/

    Så, vilka färger anser DU att den klänningen har?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 09:27
    BILD PÅ KLÄNNINGEN FINNS I INLÄGG #13.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken FÄRG har den här KLÄNNINGEN!?
  • Grus grus

    Igår mitt på dagen tyckte jag att klänningen var blå och svart. Min man tyckte då att den var i vit och guld. Sen igår kväll skulle jag visa en vän och öppnade exakt samma artikel, och då såg jag plötsligt klänningen som vit och guld.


    Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
  • Pescetarian
    Grus grus skrev 2015-02-28 05:57:17 följande:

    Igår mitt på dagen tyckte jag att klänningen var blå och svart. Min man tyckte då att den var i vit och guld. Sen igår kväll skulle jag visa en vän och öppnade exakt samma artikel, och då såg jag plötsligt klänningen som vit och guld.


    That's one he*l of a spooky dress!
  • Ooops

    Igår på dagen så va den ljusblå och brun/guld. På när jag tittar på samma bild så är den svart/blå.

  • Topcom

    Igår slogs jag för att den var vit och guld hela dagen. Nu när jag öppnar artikeln har ju klänningen blivit.. Blå och svart?? Ååh denna förvirring!

  • myskmalva

    Om jag börjar med att bara se nederkanten av bilden och sedan scrollar upp så är klänningen oftast blå och svart. Ser jag överdelen först, eller hela bilden bilden på en gång, är den oftast vit och guldfärgad. Märkligt det där...

  • Pescetarian

    Ni som säger svart och blå; är den svart på detaljerna och blå i övrigt då - eller vart ser ni den svarta färgen?

    Jag ser den som vit och guld - tveklöst. Både igår och idag.

Svar på tråden Vilken FÄRG har den här KLÄNNINGEN!?