• Ifkjohan

    Stora kvinnor

    Varför ska det vara så svårt att få kontakt med stora kvinnor. Jag faller alltid för kvinnor modell större. Men de man råkar på tror bara man vill utnyttja o förlöjliga

    Ser gärna att ni lite större kvinnor svarar mig så jag vet hur jag ska göra

  • Svar på tråden Stora kvinnor
  • Efraim Barkbit

    Tror jag kan relatera till det du skriver. Kanske en kliché men när du slutar leta så kommer din Zorn-kulla stå i farstun


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (BBW)

    Anledningen till att vi tror eller utgår från det är ju för att det hänt oss i allt för hög grad. När någon förlöjligar någon pga deras utseende - säg ifrån!

    För egen del går det bort om någon försöker ragga på mig enbart för att jag är BBW. Jag är ju en person som är mer än min yttre.

  • Efraim Barkbit
    Anonym (BBW) skrev 2015-03-01 09:11:52 följande:

    Anledningen till att vi tror eller utgår från det är ju för att det hänt oss i allt för hög grad. När någon förlöjligar någon pga deras utseende - säg ifrån!

    För egen del går det bort om någon försöker ragga på mig enbart för att jag är BBW. Jag är ju en person som är mer än min yttre.


    Är inte din kropp en del av dig?

    Blir du upprörd över det så tror jag även att du har andra issues. Så lättkränkt tycker jag inte man kan vara.

    Jo man kan, men det tyder ärligt talat på bristande självdistans.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Kolibri12
    Anonym (BBW) skrev 2015-03-01 09:11:52 följande:

    Anledningen till att vi tror eller utgår från det är ju för att det hänt oss i allt för hög grad. När någon förlöjligar någon pga deras utseende - säg ifrån!

    För egen del går det bort om någon försöker ragga på mig enbart för att jag är BBW. Jag är ju en person som är mer än min yttre.


    Men man raggar väl på någon man tycker är attraktiv? Om någon raggar på en deffad tjej för att han tänder på det, och en annan på dig för att han tänder på större tjejer, vad är problemet? Skulle jag ragga på någon väljer jag ju någon som fysiskt motsvarar min smak. Personlighet är självklart viktigast men visst är utseende viktigt också. Personligheten framträder ju först när man lärt känna varandra lite grann åtminstone.
Svar på tråden Stora kvinnor