• Anonym (Inte snäll)

    Min fru lyssnar inte till mina sexuella behov. Och hon är elak, dum och inte snäll

    Jag är så trött på min fru som aldrig lyssnar till mina behov. När vi har sex ska det ske i enlighet med hennes behov. Aldrig mina. Jag har framfört förslag om att jag vill smiska henne på stjärten lite och nypa hennes kroppsdelar med efterföljande sex, men hon ställer inte upp. Även om jag tryckt på att nästan alla kvinnor gillar det så går hon ej med på det.

    Jag vill även att hon ska vara lite mer sexuellt aktiv vid matlaglagning. Medan hon skalar potatis sittandes kan hon ha på sig kjol medan jag går ner under bordet och råkar sticka in huvet under hennes kjol och smaka på hennes könsorgan och kittla det också.

    Jag vill att hon ska begära med sex på udda ställen. Exempelvis att hon ringer och överraskar henne att komma till hennes jobb och ta henne nere i källaren när hon smiter ifrån sin arbetsuppgift i fem minuter.  

    Hon är väldigt trist och vill inget. Hon kan tänka sig ligga platt på rygg ibland och sära på benen och låta mig sköta jobbet. Om jag dröjer för länge så säger hon"kan du bli klar snart?" Vad ska jag göra? Hon ser mig aldrig....

  • Svar på tråden Min fru lyssnar inte till mina sexuella behov. Och hon är elak, dum och inte snäll
  • radwanska

    Men när du ligger på henne så måste hon väl ändå se dig? Är hon blind eller?

  • Anonym (haha....)

    Jo men visst. Du låter verkligen som en man som berikar sexet.

  • MammAmma

    Hon är väl helt enkelt inte intresserad av den sortens sex du vill ha. Alla kvinnor gillar faktiskt inte att bli smiskade, nypta (dafuq?) eller bli slickade medan de lagar mat. Försök få henne mer delaktig i sexet ni har i sängen först, till en början.

  • Anonym (Inte snäll)
    Anonym (haha....) skrev 2015-02-28 21:42:10 följande:

    Jo men visst. Du låter verkligen som en man som berikar sexet.


    ja jag gör det? Vad i det jag beskriver är inte berikat?
  • Anonym (Inte snäll)
    MammAmma skrev 2015-02-28 21:49:04 följande:

    Hon är väl helt enkelt inte intresserad av den sortens sex du vill ha. Alla kvinnor gillar faktiskt inte att bli smiskade, nypta (dafuq?) eller bli slickade medan de lagar mat. Försök få henne mer delaktig i sexet ni har i sängen först, till en början.


    Fast jo, jag har hört att kvinnor visst gillar att bli nypta och smiskade, att det stimulerar nerverna eller vad fan det är. Jag hade ett ex som sa det - hon gillade ju det!
  • MammAmma
    Anonym (Inte snäll) skrev 2015-02-28 22:09:38 följande:

    Fast jo, jag har hört att kvinnor visst gillar att bli nypta och smiskade, att det stimulerar nerverna eller vad fan det är. Jag hade ett ex som sa det - hon gillade ju det!


    Men snälla...det är ingen allmän sanning! VISSA kvinnor gillar det, inte alla. Att ditt ex gillade det behöver verkligen inte betyda att din fru gillar det. Är det så här lyhörd du är i sängen så förstår jag att frugan din bara lägger sig ner och särar och väntar på att du ska bli klar -_-
  • Anonym (Inte snäll)
    MammAmma skrev 2015-02-28 22:17:35 följande:
    Men snälla...det är ingen allmän sanning! VISSA kvinnor gillar det, inte alla. Att ditt ex gillade det behöver verkligen inte betyda att din fru gillar det. Är det så här lyhörd du är i sängen så förstår jag att frugan din bara lägger sig ner och särar och väntar på att du ska bli klar -_-
    Fast mitt ex är en kvinna, precis som min fru är kvinna och alla andra är kvinnor. Hon sa att det sitter nerver eller nåt som gör att kvinnorna blir mer upphetsade av att bli smiskade och nypta och att detta gäller alla kvinnor. Det betyder att om inte du gillar det så kanske du saknar nerver (om det nu va nerver hon menade för jag mins inte riktigt), och då kanske du är udda?
  • MammAmma
    Anonym (Inte snäll) skrev 2015-02-28 22:20:28 följande:

    Fast mitt ex är en kvinna, precis som min fru är kvinna och alla andra är kvinnor. Hon sa att det sitter nerver eller nåt som gör att kvinnorna blir mer upphetsade av att bli smiskade och nypta och att detta gäller alla kvinnor. Det betyder att om inte du gillar det så kanske du saknar nerver (om det nu va nerver hon menade för jag mins inte riktigt), och då kanske du är udda?


    Nej, det gäller fortfarande inte alla kvinnor, det är bara bullshit. Finns män som gillar att bli sparkade på pungen, då måste alla män gilla det va? Smaken är som baken, nånsin hört det? Jag har inte uttalat mig öht om vad jag gillar så försök inte.
Svar på tråden Min fru lyssnar inte till mina sexuella behov. Och hon är elak, dum och inte snäll