• Anonym (bror)

    Varför gjorde hon så?

    Hejsan! ni får välja att tro mig eller inte men är sjukt förvirrad för tillfället, allt hände igår när jag låg och sov, jag började helt plötsligt känna en riktigt skön känsla i min dröm, jag såg typ ingenting (inte vad jag minns alla fall) de var bara vit och så kände jag den där sjukt sköna känslan, när jag vaknar upp så ser jag syrran suga av mig för fullt, och hon riktigt går in för de också.
    Jag blev helt stel och lite chockad, och grejen var att jag kunde inte hjälpa de men de var så skönt att jag kom av de :/
    jag frågade syrran eller typ skrek ur mig de nästan... varför hon gjorde som hon gjorde.
    så svarar hon bara ''jag ville testa'' sen går hon ut ur mitt rum...
    Nu vet jag inte vad jag ska göra, har inte snackat med min syrra sen dess och jag har liksom flickvän, ska jag säga de till? räknas de som att vara otrogen?  jag menar jag kunde ju inte hjälpa de, de var liksom inte mitt fel? eller?

    Så nu är jag fett förvirrad och vet inte vad jag ska göra åt saken.. :/

  • Svar på tråden Varför gjorde hon så?
  • PatrikE

    det låter som att hon bara ville testa som du beskriver det (med någon hon känner)

    ..men det kan även vara så att hon faktiskt gjorde det av avundsjuka, dvs försöka splittra dig och din tjej om du tidigare haft en bra relation till syrran så kan det troligen för henne kännas som att din flickvän håller på att ta sin bästa kompis ifrån henne (bildligt)

    ta ett snck med henne och säg att det inte är okey
    berätta att du är kär i din flickvän och att du vill spendera tid med henne men att ni fortfarande kan göra saker som förut, är du dessutom nykär - tala om det för syrran

    /P

  • Anonym (M)

    En hundring på att historien är påhittad, någon?

  • Anonym (Talande man)
    Anonym (M) skrev 2015-03-01 04:24:55 följande:

    En hundring på att historien är påhittad, någon?


    Såklart att den är. Inte första gången heller vi läser om något liknande.
  • Anonym (M)
    Anonym (Talande man) skrev 2015-03-01 10:28:27 följande:

    Såklart att den är. Inte första gången heller vi läser om något liknande.


    Nej, man blir så trött.
Svar på tråden Varför gjorde hon så?