• Anonym (kk)

    Lite fundersam ang kk

    Var ute och festade igår. Träffade på min kk där. Var meningen att vi skulle träffas. Han var med mig en stund där på dansgolvet sen drog han till några andra tjejer. Måste ju erkänna att jag tyckte det var trist men det var bara att ta.

    Sen iaf när det stängde så hörde han av sig och ville vi skulle ses. Frågade även då om jag blev arg för att han gick till några andra tjejer där inne. Jag sa att jag inte blev det.
    Blev lite fundersam på varför han frågade det?

    Sen när vi träffades så reagerade jag på att han ett par gånger frågade om jag gillade honom. Vilket jag inte direkt svarade på.  Sen sa han att det var så trist att de gånger vi ses så är det så kort. Han sa att det hade ju varit trevligt ifall det kunde vara lite längre så man kunde umgås lite mer.

    Nu var han ju inte nykter när han sa detta men det får en ju att undra om han vill ha ut mer?
    Om han fattat mer tycke för mig?
    Eller är det bara typ ett spel från hans sida på nåt sätt.?

  • Svar på tråden Lite fundersam ang kk
  • Anonym (u)
    Anonym (kk) skrev 2015-03-01 15:34:58 följande:
    Var ute och festade igår. Träffade på min kk där. Var meningen att vi skulle träffas. Han var med mig en stund där på dansgolvet sen drog han till några andra tjejer. Måste ju erkänna att jag tyckte det var trist men det var bara att ta.

    Sen iaf när det stängde så hörde han av sig och ville vi skulle ses. Frågade även då om jag blev arg för att han gick till några andra tjejer där inne. Jag sa att jag inte blev det.
    Blev lite fundersam på varför han frågade det?

    Sen när vi träffades så reagerade jag på att han ett par gånger frågade om jag gillade honom. Vilket jag inte direkt svarade på.  Sen sa han att det var så trist att de gånger vi ses så är det så kort. Han sa att det hade ju varit trevligt ifall det kunde vara lite längre så man kunde umgås lite mer.

    Nu var han ju inte nykter när han sa detta men det får en ju att undra om han vill ha ut mer?
    Om han fattat mer tycke för mig?
    Eller är det bara typ ett spel från hans sida på nåt sätt.?
    Han ville göra dig svartsjuk med dom andra tjejerna och frågade om du gillar honom för att höra om han hade lyckats med det. Tycker han att ni träffas för kort tid när ni ses så föreslå nästa gång att han/du kan stanna lite längre för att umgås lite mer.

    KK kan vara lite knepiga och man vet aldrig riktigt var man har dom eftersom dom är just bara KK. Inga krav - och allt hänger liksom i luften hela tiden.
  • Anonym (kk)
    Anonym (u) skrev 2015-03-01 15:43:24 följande:

    Han ville göra dig svartsjuk med dom andra tjejerna och frågade om du gillar honom för att höra om han hade lyckats med det. Tycker han att ni träffas för kort tid när ni ses så föreslå nästa gång att han/du kan stanna lite längre för att umgås lite mer.

    KK kan vara lite knepiga och man vet aldrig riktigt var man har dom eftersom dom är just bara KK. Inga krav - och allt hänger liksom i luften hela tiden.


    Det kan ju vara så. Men då kan man ju undra vad meningen med det är?

    Vi bor ca 1h ifrån varandra och kan ibland vara svårt att ses pga jobb mm .
  • Anonym (kk)
    Anonym (l) skrev 2015-03-01 19:18:36 följande:

    Frågan är ju också vad du vill själv med honom?


    Visste jag att det fanns ett intresse från hans sida så hade jag nog gjort ett försök. Innerst inne har jag väl lite intresse för honom.
  • Anonym (l)
    Anonym (kk) skrev 2015-03-01 19:47:12 följande:
    Visste jag att det fanns ett intresse från hans sida så hade jag nog gjort ett försök. Innerst inne har jag väl lite intresse för honom.
    O vad har du att förlora på att låta honom veta det? Låter som han kör lite olika spel för att få dig att öppna upp, han verkar ju själv inte våga det (inte ens som onykter). När du svarade att du inte blev arg kanske han tolkade det som att du inte bryr dig så mycket.

    Eller så är han bara en idiot som spelar för att han tycker det är kul, men jag känner honom inte så kan ej veta.
  • Anonym (likadan)

    Är själv kille och känner mig som fan där.

    Det är ett tecken på att han förmodligen gillar dig. Anledningen till varför han gick till tjejerna är att han ville se om du blev "svartsjuk" eller att du blev ledsen. Annars så skulle han väl inte fråga dig om du blev sur och om du gillar honom plus att han ville träffa dig oftare umgås längre. Så gjorde jag förr iallafall så han kanske gillar dig? 

  • Anonym (kk)
    Anonym (likadan) skrev 2015-03-01 21:04:19 följande:

    Är själv kille och känner mig som fan där.

    Det är ett tecken på att han förmodligen gillar dig. Anledningen till varför han gick till tjejerna är att han ville se om du blev "svartsjuk" eller att du blev ledsen. Annars så skulle han väl inte fråga dig om du blev sur och om du gillar honom plus att han ville träffa dig oftare umgås längre. Så gjorde jag förr iallafall så han kanske gillar dig? 


    Ok. Antar att om han beter sig öiknande nästa gång att det kanske är så. ?!
  • Anonym (likadan)
    Anonym (kk) skrev 2015-03-01 22:07:05 följande:
    Ok. Antar att om han beter sig öiknande nästa gång att det kanske är så. ?!
    Nja, du får visa intresse också. Han måste ju veta att du gillar honom också.
  • Anonym (kk)
    Anonym (likadan) skrev 2015-03-01 22:33:37 följande:

    Nja, du får visa intresse också. Han måste ju veta att du gillar honom också.


    Fast det är man ju lite skraj för. Även om man inte har nåt att förlora direkt.
  • Anonym (l)

    Prova att bjuda hem honom på en trevlig middag nån kvällGlad. Då ingen av er har nån tid att passa tidigt dan därpå.

  • Anonym (kk)
    Anonym (l) skrev 2015-03-02 09:08:50 följande:

    Prova att bjuda hem honom på en trevlig middag nån kväll. Då ingen av er har nån tid att passa tidigt dan därpå.


    Får ta en funderare på det!
  • Anonym (likadan)
    Anonym (kk) skrev 2015-03-02 08:19:38 följande:
    Fast det är man ju lite skraj för. Även om man inte har nåt att förlora direkt.
    Nej precis, du har ingenting att förlora så det är bara att köra på? Tror faktiskt att han kommer gilla det, och det är inte världens grej heller om det visade sig att det inte alls är så. Lyyyyycka till!
  • Anonym (kk)

    Jag är helt ärligt livrädd. Kanske verkar som mer intresse finns men man är så rädd att det

    Blir helt fel!

Svar på tråden Lite fundersam ang kk