• audio

    Vad ska polis, säkerhetstjänst och militär gör för att du ska känna dig trygg ute på gatorna ?

    Det sägs ju att Försvaret inte sover, men i vilket avseende saknar du deras närvaro ?

  • Svar på tråden Vad ska polis, säkerhetstjänst och militär gör för att du ska känna dig trygg ute på gatorna ?
  • audio

    Kan inte skriva tydligen. Glad
    Ok du tycker att allt ser städat ut.

  • Nerfherder
    audio skrev 2015-03-01 21:10:15 följande:

    Kan inte skriva tydligen. Glad
    Ok du tycker att allt ser städat ut.


    Är det något speciellt du tänker på?
  • audio
    Nerfherder skrev 2015-03-01 21:13:28 följande:
    Är det något speciellt du tänker på?
    Frågar i största allmänhet, men i tanke på terrorhoten som det skrivits om kanske det finns dom som önskar högre säkerhet och mer övervakning etc. Kan tänka mig att några kan känna sig oroliga då insikten når dom att terroristerna kan finnas var som helst i deras närmaste omgivning.
  • Nerfherder
    audio skrev 2015-03-01 21:18:20 följande:

    Frågar i största allmänhet, men i tanke på terrorhoten som det skrivits om kanske det finns dom som önskar högre säkerhet och mer övervakning etc. Kan tänka mig att några kan känna sig oroliga då insikten når dom att terroristerna kan finnas var som helst i deras närmaste omgivning.


    Vilka då? Är det någon speciell grupp människor du tänker på?
  • audio
    myskmalva skrev 2015-03-01 21:55:42 följande:

    Bygga smartare trafiklösningar för cyklister. Fast det är väl någon annans jobb egentligen...


    Ja det är många som är ansvariga för mycket.
    Men nu är det äntligen sängdags och döden för denna förbannade mens- och tvättstugedag. På återseende

  • audio
    Nerfherder skrev 2015-03-01 21:58:47 följande:
    Vilka då? Är det någon speciell grupp människor du tänker på?
    Nej eftersom vem som helst i västländerna kan bli måltavlor i exv. utpressningssyften, men nu ska jag sova.
  • audio
    Dr Nail skrev 2015-03-01 23:05:31 följande:

    Sover du tryggt?


    Ja det gör jag, men det finns naturligtvis dom som inte gör det av olika anledningar.
Svar på tråden Vad ska polis, säkerhetstjänst och militär gör för att du ska känna dig trygg ute på gatorna ?