• blomma41

    Får bara höra du var snygg..

    Tycker det är jobbigt o tröttsamt att höra om man går med i dejtingsida att vad söt du är snygging ...varför går killarna mest på utseendet? Jag brukar söka endast seriöst men får känslan av att det bara är ute efter mys under filten till en film o kanske kramas lite...hur sjutton ska man blir tagen på allvar? Jag visar endast ansiktet men får känslan av att det bara ska leda till en sak...varför? är 42 i sommar o har 3 barn vuxna....

  • Svar på tråden Får bara höra du var snygg..
  • Sensitiveguy

    Jag är man och känner inte alls igen det du beskriver. Brukar sällan vara fixerad av utseendet.

  • Mascaraklumpar

    Håller med dig, men samtidigt är det ju jättebra att de visar på en gång att de saknar ett djupare intellekt. Då vet du ju att du inte behöver ödsla tid på dem, utan kan ägna din tid åt att skriva med intressantare människor! Tänk om det skulle ta två, tre dejter innan det märktes, vad mycket tid man skulle förlora.

  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-02 23:23:42 följande:

    Men det är vad jag får till svar av dom flesta. trött på det.


    Du får hitta sådana som mig som inte beter sig så tramsigt.
  • blomma41

    Jo visst är det, jag svarar sällan på dom inläggen längre. Undrar bara var de seriösa killarna/männen finns. Som man kan börja prata även vanliga saker med.

  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-02 23:42:53 följande:

    Jo visst är det, jag svarar sällan på dom inläggen längre. Undrar bara var de seriösa killarna/männen finns. Som man kan börja prata även vanliga saker med.


    Leta upp dem själv? Efter att du läst en seriös presentation av en seriös man.
  • blomma41

    Meningen är ju att rätt kille eller man ska svara tycker jag, men de flesta läser ju inte infon man skriver utan bara hej snygging. Att leta är väl inte riktigt dej jag gör utan hoppas på att rätt ska dyka upp.

  • Sensitiveguy
    blomma41 skrev 2015-03-03 23:06:50 följande:

    Meningen är ju att rätt kille eller man ska svara tycker jag, men de flesta läser ju inte infon man skriver utan bara hej snygging. Att leta är väl inte riktigt dej jag gör utan hoppas på att rätt ska dyka upp.


    Leta! Tro mig, det är den bästa strategin om du vill finna någon just DU tycker verkar bra.
  • Prällen

    Utseendet är viktigt för män liksom pengar, trygghet och social status är viktigt för kvinnor. Sexualiteten ser annorlunda ut helt enkelt.

Svar på tråden Får bara höra du var snygg..