• Svar på tråden EVIGT TESTANDE SNÄLLA HJÄLP
  • Anonym (hopo)

    Nått yttepytte mini mini streck syns men kan också va att bilderna (åtminstone på min telefon) är lite luddiga.

    När har du bim?

    Jag testade minus fram till bim

  • Anonym (GALEN)

    Min kamera är heller inte i världsklass, kan tillägga att det syns bättre i verkligheten, och lyser man med lampa bakom tycker jag faktiskt det är rosa. Men som sagt, jag vågar knappt hoppas för det är så svagt.

    Jag är på bim +3

  • Anonym (Redigerat)

    En så redigerad bild hade jag inte litat på! Man kan se uppsugningsfältet om man redigerar för mycket. Om du ändå är efter bim så ta ett digitalt med morgonurin! Lycka till

  • Anonym (GALEN)

    Jag tog ett digitalt, där det stod gravid 1-2.

    Men nu blöder jag, klarrött blod. Ingen smärta.

    Jag gråter så ögonen svider. Vad är det här?

    Ringde sjukvårdrådgivningen och dom sa att dom inte kunde göra något utan att jag fick vänta och se.

  • Anonym (GALEN)

    Är det vanligt att blöda tidigt i en graviditet?

    Jag kommer knappt ihåg vilket försök i ordningen vi är på nu. Vågar inte prata med mig sambo för jag vill inte göra honom besviken och ledsen.

    Varför händer det här?

    Är det missfall tro?

  • Anonym (GALEN)

    Snälla snälla snälla jag är så rädd!

  • Anonym (GALEN)

    Va skönt att höra, nu får jag lite hopp tillbaka!

    Hur har blödningen varit?

    Jag har klarrött blod, det gör inte ont och det är inte klumpigt. Det är ungefär som en mens, lite lite mindre

  • Anonym (GALEN)

    Va glad och lättad jag blir av att höra att det gick bra för dig.

    Jag får helt enkelt hålla tummarna för att det här går vägen, vi har försökt så länge och jag är så lycklig just nu (men orolig och man stressar upp sig hela tiden)

  • cirpen

    Ja man gör ju det.har dockgjort vul alla ggr för jag trodde de var missfall. Döm om min förvåning när det tickade ett hjärta.

  • Anonym (GALEN)

    Vilken solskenshistoria, hur gamla är dina små? :)

    Jag ringde sjukvårdrådgivningen igår, och en otrevlig telefonist säger, "det är förmodligen ett missfall och då finns det inget du kan göra" (vilket är sant) "Kom in om du får outhärdliga smärtor och blöder mer än mens annars vänta"

    Jag gjorde ett graviditetstest nu och tycker mig att pluset är svagare än igår, vilket säkert är jätte dumt för ett plus är ett plus men man kan ju inte låta bli.

  • cirpen

    De är 1,5 och 2,5.
    Möjligt att det var tvilling båda gångerna som åkte ur, med tanke på hur mkt jag blödde. Fick sitta i badkaret 10 minuter.
    Men det är verkligen inte ovanligt att blöda i början av grav. Är du orolig åk in å gör ett vul så vet du direkt.

  • Anonym (GALEN)

    Va härligt :)

    Jag har pratat med gyn, ska ringa tillbaka nu efter kl 16 och få en akuttid imorgon och titta hur det ser ut, jag blir alldeles knäpp av att tänka på det.

Svar på tråden EVIGT TESTANDE SNÄLLA HJÄLP