• Anonym (osäker)

    Berätta pinsamhet inför partner?

    Hade ni blivit äcklade av er partner om han berättade han han tände på era fötter? Hur hade ni reagerat?
    Vill berätta för min flickvän men är väldigt osäker ¨på hur hon kommer att reagera.
    Vill inte att hon ska tycka att man är pervers på ngt sätt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-05 20:40
    Har funderat ett tag på att berätta men det känns lite jobbigt att förklara något som jag tror många förknippa med något äckligt...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-26 19:43
    Har nu berättat och hon var lite fundersam över min fetish, men jag tror att detta kommer att göra att förhållandet på sikt kommer att bli bättre .

  • Svar på tråden Berätta pinsamhet inför partner?
  • Anonym (osäker)

    Du hade inte alls tyckt att det hade varit äckligt?
    Smickrad? verkligen?:)

  • Anonym (oj)

    Jag hade tyckt att det var lite underligt eftersom jag inte förstår på vilket sätt man kan tända på just fötter.

  • Anonym (osäker)
    Anonym (oj) skrev 2015-03-04 11:44:57 följande:

    Jag hade tyckt att det var lite underligt eftersom jag inte förstår på vilket sätt man kan tända på just fötter.


    Men ändå, hade du kunnat acceptera det?
  • Anonym (osäker)
    Anonym (oj) skrev 2015-03-04 11:44:57 följande:

    Jag hade tyckt att det var lite underligt eftersom jag inte förstår på vilket sätt man kan tända på just fötter.


    Men ändå, hade du kunnat acceptera det?
  • Anonym (urk)

    Jag hade tyckt att det var vidrigt, hade aldrig kunnat vara ihop med någon som vill kyssa osv på fötter. Men om karlen hade lämnat mina fötter ifred och tyglat sin fetisch så hade det gått bra.

    Fast jag har ju fobi för fötter så det är ju en annan femma.

  • Anonym (tjej)

    Men tänker du då att tjejfötter alltid är fina och lena och så TS? Jag skulle blivit lite orolig för jag tycket inte mina fötter är så fina. De har lite förhårdnader under, små naglar etc. Hade skämts för att visa dem ifall min kille fått för sig att han trodde de var perfekta. Tänk om han skulle ändra sig och bli äcklad av dem! Men hade jag inte skämts för dem eller jag vetat att han tände på dem oavsett hur de ser ut typ så hade jag bara tyckt att det var kul. De flesta fetisher är roliga och tillför något även om jag inte har dem själv :)

  • Anonym (oj)
    Anonym (osäker) skrev 2015-03-04 14:00:28 följande:
    Men ändå, hade du kunnat acceptera det?
    Ja det är klart, om jag tyckte om honom och han gillade mig.
  • Grus grus

    Jag hade börjat gå på pedikyr en gång i månaden, haha! Men klart att du ska berätta.


    Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
  • Anonym (Fetish)

    Det låter ju mer som en fetish? Och det är det ju inget äckligt med? Däremot kan det ju finnas dom som gillar just din typ av fetish, och det kan finnas dom som inte gillar just den saken. Det finns inget rätt eller fel, alla gillar olika. Däremot kanske du skulle fiska lite efter om hon gillar den typen av fetisher innan du säger att du är inne på det? Det är ju heller en inte helt ovanligt fetish, exvis filmregissören Quentin Tarantino delar din smak, och han är ganska öppen med det. Och han har en hel del erotiserande klipp på just fötter i sina filmer. Du skulle ju kunna leta fram nån av hans filmer och bara nämna det under en av dom scenerna.

    Och till er andra som inte är inne på just fötter: Försök hålla nivån lite värdig i den här tråden, det kan vara en känslig och skamfylld sak för dom som ännu inte är riktigt inne i sina sexuella begär. Och det är faktiskt inget fel med att ha en fetish på just fötter. Däremot finns det dom som inte delar TS glädje för detta ämne, och det innebär heller inte att dom har "rätt" och att TS har "fel". Det handlar faktiskt bara om att folk gillar olika saker, och att dom helt enkelt gillar andra saker än TS. Ju mindre skam vi kan lägga på folks olika begär, desto mer trevligt kan folk ha det tillsammans. Så, bara för att det inte är er grej behöver ni ju inte göra ner TS, okej?

  • LaLola

    Äcklad? Inte det minsta.
    Men jag hade nog tyckt lite synd om honom för mina fötter får man knappt röra pga att jag är så extremt kittlig.

  • mikipiki

    Jag hade en kille en gång i tiden som gjorde det och först brydde jag mig inte. Men sen blev det som en besatthet liksom där han vill stirra på dom och typ runka och så. Och allt fokus under vårat sex var på dom.. Vilket till slut gjorde mig äcklad. Så tänker du att det blir så hade jag undvikit det.

  • Anonym (x)

    Jag träffade en kille en gång som också älskade fötter. Han var nog den enda jag någonsin träffat som gav komplimanger för alla mina stilettklackar. Det kändes lite ovant, men jag gillar all form av uppmärksamhet så nemas problemas!

  • Anonym (Chips är gott!)

    Nä, varför skulle det vara konstigt eller äckligt? Jag skulle ta det som en komplimang..!

    Om du däremot skulle säga att du vill ligga med min morsa eller förnedra mig typ sexuellt.. Ja, då är kört!

  • Anonym (osäker)
    LaLola skrev 2015-03-04 17:38:04 följande:

    Äcklad? Inte det minsta.
    Men jag hade nog tyckt lite synd om honom för mina fötter får man knappt röra pga att jag är så extremt kittlig.


    Skönt att inte alla skulle bli äcklade, Skulle liksom få vara skönt att förklara för henne, en ganska stor hemlighet liksom som man undanhållit för sin partner...
Svar på tråden Berätta pinsamhet inför partner?