• randomdude87

    Vi som gillar gruppsex/gangbang

    Vore kul att prata med likasinnade som gillar att ha sex på fler i olika konstellationer. Diskutera erfarenheter, fantasier etc. Kan ju inte vara ensam om detta så kom igen nu alla medlemmar ordet är fritt!

  • Svar på tråden Vi som gillar gruppsex/gangbang
  • Herrn i unform

    Det är mycket trevligt och kan väldigt mycket till ett förhållande, om man är mottaglig för den sortens relationella varianter. Inget som fungerar för alla dock...

  • Anonym (Harald)

    Vi är ett gäng killar som ses ibland och kör tåget går...tut tuuuut! Gillar att vara mittenlok!

  • Anonym (Bengt)

    Vet väl inte direkt om jag "gillar" gruppsex, men jag har varit på en gangbang klubb i Berlin. Tror jag hann knulla sju eller åtta tjejer under en eftermiddag. Är ganska häftigt att knulla en tjej bakifrån samtidigt som hon suger av någon annan. Samtidigt står det kanske tre, fyra andra snubbar som tittar på och runkar, medan de väntar på sin tur... På det hela taget är gruppsex nog inte min grej, men det var i varje fall kul att testa det! 

  • Armageddon

    Gillar gruppsex, men inte gangbangs. Hittentills har vi bara upplevelser på 4, men ska besöka nån klubb i sommar, och även gå på till sexpartyn, där det är 3-4 par.

Svar på tråden Vi som gillar gruppsex/gangbang