• audio

    Hur ser du på din kärlek ?

    Hur ofta följer ni män egentligen till era kvinnors aktiviteter som exv. shopping, ridning, träffa tjejkompisar ? Vad tycker ni om damsällskapet som gör ansiktsmasker, filar sina naglar, skvallrar och läser kärleksromaner ?

    Skulle ni hellre hänga med grabbarna än ta hand om era kvinnor ?

  • Svar på tråden Hur ser du på din kärlek ?
  • CFly

    Ibland och ibland inte. 
    Beror ju på. 

    Om vi båda har fått inbjudan så går vi ju båda. Om t.ex. tjejen själv har ringt upp och kommit överens om att träffa en tjejkompis så är det ju rätt naturligt att de vill vara själva och då tränger jag mig inte på. 

    Om jag får frågan om att hänga med ja då kan jag hänga med om jag inte har annat som krockar. 

    Så det beror helt på situation. 

  • audio
    CFly skrev 2015-03-05 11:37:57 följande:

    Ibland och ibland inte. 
    Beror ju på. 

    Om vi båda har fått inbjudan så går vi ju båda. Om t.ex. tjejen själv har ringt upp och kommit överens om att träffa en tjejkompis så är det ju rätt naturligt att de vill vara själva och då tränger jag mig inte på. 

    Om jag får frågan om att hänga med ja då kan jag hänga med om jag inte har annat som krockar. 

    Så det beror helt på situation. 


    Det finns ju killar som inte ägnar sina kvinnor speciellt mycket tid, alltid på väg någonstans med sina kompisar. Därför ja frågar lite hur det kan se ut.
  • CFly
    audio skrev 2015-03-05 11:41:41 följande:
    Det finns ju killar som inte ägnar sina kvinnor speciellt mycket tid, alltid på väg någonstans med sina kompisar. Därför ja frågar lite hur det kan se ut.
    Finns tjejer som gör likadant. Jag hoppas det inte är så men det finns tjejer som jag undrar vad de ska ha sin kille till. Om det bara är för att kunna säga att man har en men aldrig är hemma hos honom ändå. 
  • audio
    CFly skrev 2015-03-05 11:45:00 följande:
    Finns tjejer som gör likadant. Jag hoppas det inte är så men det finns tjejer som jag undrar vad de ska ha sin kille till. Om det bara är för att kunna säga att man har en men aldrig är hemma hos honom ändå. 
    Har jag inte vare sig sett eller hört, oftare att killen struntar i. Skulle nog aldrig ha en bara för att. Jag betraktar mannen som en skatt man ska vårda ömt, man ska väl respektera och uppskatta sin partner ?
  • CFly
    audio skrev 2015-03-05 11:53:42 följande:
    Har jag inte vare sig sett eller hört, oftare att killen struntar i. Skulle nog aldrig ha en bara för att. Jag betraktar mannen som en skatt man ska vårda ömt, man ska väl respektera och uppskatta sin partner ?
    Jag har i och för sig inte sett män som inte är delaktiga i förhållanden. 

    Beror nog alldeles på slumpen vilka människor man har i sin närhet och får erfarenhet utav. 
  • audio
    CFly skrev 2015-03-05 12:52:12 följande:
    Jag har i och för sig inte sett män som inte är delaktiga i förhållanden. 

    Beror nog alldeles på slumpen vilka människor man har i sin närhet och får erfarenhet utav. 
    Mycket möjligt.
Svar på tråden Hur ser du på din kärlek ?