• Yesa93

    Mail akuttt

    Snälla kan någon hjälpa mig att få tillbaka mitt mail.. Jag har försökt i 3 år och då tillbaka MIT mail men det går inte någon har hackad in sig på min hotmail och ändrat lösen och alltså kommer inte in p de, jag har försökt med allt men funkar inte någon som är känning och kan hjälpa mig få tillbaka den du kan få min gammla hotmail p mail om du

    R duktig och kan få tillbaka dem tacskam för svar snälla:)

  • Svar på tråden Mail akuttt
  • Hundbloggerskan

    Mejla Hotmail och förklara situationen. Du kan få tillbaka det om du vet vilka du mejlade senast, vad vissa mejl handlade om osv. Samt om du kan dina säkerhetsfrågor.
    Efter det hade jag rekommenderat dig att länka mejlen till mobilnumret. Glömmer jag mitt lösenord (eller mejlen blir hackad) så skickas lösenordet till mitt nummer.

  • Hundbloggerskan

    Mejla Hotmail och förklara situationen. Du kan få tillbaka det om du vet vilka du mejlade senast, vad vissa mejl handlade om osv. Samt om du kan dina säkerhetsfrågor.
    Efter det hade jag rekommenderat dig att länka mejlen till mobilnumret. Glömmer jag mitt lösenord (eller mejlen blir hackad) så skickas lösenordet till mitt nummer.

Svar på tråden Mail akuttt