• Mayong

    Vad skulle du ge för denna?

    Hej.

    Jag klurar på en sak. Har börjat göra egna lampor men tycker det är galet svårt med prissättning.

    så denna fråga är till dom som kan ge en åsikt om vad dom tycker denna lampa är värd.

    Skitsvårt att komma fram till det själv :)

    Mvh Maya

  • Svar på tråden Vad skulle du ge för denna?
  • viseversa

    350:- vad är det för material? Min draktokiga dotter skulle älskat den. Lite lite färger tyvärr, skulle vara kul med fler färger.

  • Mayong

    Tack för svar. Sprayad trälampfot, sen äre ju tygskärm. Har planer på att göra färggranna också samt i spray färger som lyser i mörkret :)

  • Mayong

    Tack för svar. Sprayad trälampfot, sen äre ju tygskärm. Har planer på att göra färggranna också samt i spray färger som lyser i mörkret :)

  • GästenJennah

    Ja det är jättesvårt att värdera sin egen konst, men nog så viktigt att lära sig. Vad tycker du själv att den är värd? Jag tycker den är värd 1000-1500 om figurerna är handgjorda från grunden. Men skulle inte betalat det själv av olika anledningar. Du måste hitta rätt pris och rätt marknad, jag skulle nog lagt ut det på ebay och provat där först.

  • Mayong

    Ja man är nog alldeles för självkritisk tyvärr. O därför frågar ja nu om andras idéer om pris pga min egen osäkerhet o tackar så mycket för svaret :) ska klura lite!

Svar på tråden Vad skulle du ge för denna?