• Karinkarin2015

    Fortfarande gravid efter abort

    Hej jag gjorde en abort för 8 veckor sedan och jag gick till barnmorskan för två veckor sedan för jag hade fortfarande fått posetiva gravtest då men gick dit tog ett test var negativt så då trodde jag på det.

    Förra veckan fått som hug i nederdelen av magen små fladder illningar och stickningar. Men har Även humörsvängningar och matnoja o huvudvärk större bröst sen några veckor tillbaka.

    Fått en tid den 30 för att kolla upp så det inte är en infektion eller något liknande men har även kännt som små tickande buffar på sidan av magen.

    Är isf i v 15 nu.

    Kan de hända att jag fortfarande är gravid?

  • Svar på tråden Fortfarande gravid efter abort
  • Anonym (?)
    Karinkarin2015 skrev 2015-03-20 23:26:13 följande:

    Hej jag gjorde en abort för 8 veckor sedan och jag gick till barnmorskan för två veckor sedan för jag hade fortfarande fått posetiva gravtest då men gick dit tog ett test var negativt så då trodde jag på det.

    Förra veckan fått som hug i nederdelen av magen små fladder illningar och stickningar. Men har Även humörsvängningar och matnoja o huvudvärk större bröst sen några veckor tillbaka.

    Fått en tid den 30 för att kolla upp så det inte är en infektion eller något liknande men har även kännt som små tickande buffar på sidan av magen.

    Är isf i v 15 nu.

    Kan de hända att jag fortfarande är gravid?


    Hur har de gått ?
  • pingvin88

    Jag testade positivt i hela 3½ månad efteråt en kirurgisk abort i v. 11. Fostret var borta men jag hade koagulerat blod kvar i livmodern och hormonerna bestod. Jag fick medicin för detta.

    Ring och be om en tidigare tid och berätta det där med buffningarna. Det låter osannolikt men såklart ska det kollas upp. Lycka till!

Svar på tråden Fortfarande gravid efter abort