• Anonym (Stekaren)

    Hamburgarstekare vad tjänar ni?

    Ni som steker hamburgare eller står i drive in och bara smashar ut hamburgare, vad tjänar ni?

  • Svar på tråden Hamburgarstekare vad tjänar ni?
  • nymedlem
    Anonym (rutan) skrev 2015-03-25 10:24:58 följande:

    17000-18000 efter skatt.


    Oj vad bra!
  • 9mm
    Anonym (rutan) skrev 2015-03-25 10:24:58 följande:

    17000-18000 efter skatt.


    Var då om jag får fråga?


     

  • Anonym (rutan)
    9mm skrev 2015-03-25 11:12:42 följande:

    Var då om jag får fråga?

     


    En privatägd firma,så det är ju inte precis mcdonalds eller nåt sånt. Men jobbet.är att steka hamburgare, fritera pommes. Samma sak. Men då jobbar jag ju långa skift också förståss. Jobbar runt 180-200 timmar månaden.
  • Anonym (Stekaren)

    Vad tjänar man på donken, max eller burger king i timmen?

    Är ni nöjda med jobbet? Ser ni en framtid i hamburger stek och pommes fritösen?

  • 9mm
    Anonym (rutan) skrev 2015-03-25 17:15:40 följande:
    En privatägd firma,så det är ju inte precis mcdonalds eller nåt sånt. Men jobbet.är att steka hamburgare, fritera pommes. Samma sak. Men då jobbar jag ju långa skift också förståss. Jobbar runt 180-200 timmar månaden.

    Så du jobbar en vecka extra över normal arbetstid.


    Har förmodligen lagom med ob på det.


    Annars så lätt det som en dröm vid första inblicken.


     

  • Anonym (Schtek!)
    Anonym (Stekaren) skrev 2015-03-26 11:21:22 följande:

    Vad tjänar man på donken, max eller burger king i timmen?

    Är ni nöjda med jobbet? Ser ni en framtid i hamburger stek och pommes fritösen?


    Japp! Det finns en rejäl karriärsstege att klättra på. Man börjar på hamburgare, avancerar sedan till cheeseburgare, sedan kan man ta ett sidospår till fiskburgare och el-maco. Högst upp är BIGMAC! Då är man typ bäst av alla.
  • 9mm
    Anonym (Schtek!) skrev 2015-03-26 11:30:32 följande:
    Japp! Det finns en rejäl karriärsstege att klättra på. Man börjar på hamburgare, avancerar sedan till cheeseburgare, sedan kan man ta ett sidospår till fiskburgare och el-maco. Högst upp är BIGMAC! Då är man typ bäst av alla.

    Skippa ironin, däremot kan du skriva om du vet vad man får i timmen för att flippa burgare på mchund.


     

  • Anonym (I)

    Men hur svårt ska det va!? Mc är fackligt anslutna och således betalar dom efter vad som står i reglerna. Grundar sig på ålder och tidigare erfarenhet.

Svar på tråden Hamburgarstekare vad tjänar ni?