• Anonym (*suck*)

    Det räcker nu rumpnissar!

    Jag är så jävla less på dessa "rövtrådar". Hela forumet har svämmat över. Över 15 bara idag. Ge er nu!

  • Svar på tråden Det räcker nu rumpnissar!
  • audio

    Hahaha.... jag dör


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (Håller med)

    Håller helt med, fattar inte vem som håller liv i allihop!

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Håller med) skrev 2015-03-26 19:16:54 följande:

    Håller helt med, fattar inte vem som håller liv i allihop!



    Det blir lätt så om man somnar i farmar-tanken. 
  • Alexi

    Hade precis tänkt starta en tråd om detta, jag är sjukt less och äcklad över alla trådar med grova rubriker.

    Kan man anmäla sådana trådar och få dem borttagna?

  • Anonym (BoBo)
    Alexi skrev 2015-03-26 19:33:16 följande:

    Hade precis tänkt starta en tråd om detta, jag är sjukt less och äcklad över alla trådar med grova rubriker.

    Kan man anmäla sådana trådar och få dem borttagna?


    Du kan anmäla så kanske någon moderator plockar bort dom.
    Tyvärr så ploppar det snart upp nya Skrikandes
    Jag är en man som varit här på FL under många år, men nu börjar jag tröttna när det är så många knäppisar som skriver underliga inlägg, till och med förföljer och trackar andra medlemmar.
  • Anonym (jaja)

    Jag har alltid tyckt att sex delen av forumet skulle vara avskilt och inte dyka upp bland senaste inläggen. Att man aktivt skulle behöva säja sig dit om man är intresserad av de trådarna.

    I morse var hela förstasidan bara trådar om röv och bajs, suckade bara och loggade ut.

    Jag gillar sex i massor men klickar gärna in mig på det forumet istället för sätt de ska svämma över hela sidan!

  • Anonym (Jodåsåatte)

    Men läs inte dom trådarna då! :D


    Anonym (*suck*) skrev 2015-03-26 19:13:40 följande:

    Jag är så jävla less på dessa "rövtrådar". Hela forumet har svämmat över. Över 15 bara idag. Ge er nu!


  • Anonym (Jodåsåatte)
    Alexi skrev 2015-03-26 19:33:16 följande:

    Hade precis tänkt starta en tråd om detta, jag är sjukt less och äcklad över alla trådar med grova rubriker.

    Kan man anmäla sådana trådar och få dem borttagna?


    Vadå anmäla? Varför? Man får väl diskutera? Frågan är varför du går ino läser, det är ju frivilligt! Läs inte! Problemet löst! :D
  • Anonym (Anna)

    Fler har reagerat på detta. Jag tänkte också för mig själv att, faan vad rövtrådar det har blivit, bara på dom sista dagarna. Är det samma person? Verkar väldigt underligt.

  • Alexi
    Anonym (Jodåsåatte) skrev 2015-03-26 21:36:58 följande:
    Vadå anmäla? Varför? Man får väl diskutera? Frågan är varför du går ino läser, det är ju frivilligt! Läs inte! Problemet löst! :D
    Jag har inte varit inne och läst i en enda tråd faktiskt! Men jag ser rubrikerna hela tiden när jag surfar runt och det räcker, jag blir äcklad och störd och less redan där!

    Så ja, ni får diskutera vad sjutton ni vill men jag önskar att det kunde vara lite mer rumsrena rubriker så vi andra slapp bry oss. Kan ni visa lite mogenhet och acceptera det kanske?
Svar på tråden Det räcker nu rumpnissar!