• Anonym (Vx)

    Varför startas 98% av alla trådar på FL av kvinnor?

    Varje dag är det en ny tråd i stil med, "jag ska skiljas", "jag har mens", "min man är arg", "min son äter inte", "jag är sjukskriven pga depression", "min sambo blev arg på mig för jag shoppade för 6300kr idag"

    OCH då är TS en kvinna i 98% av fallen, hur kommer det sig? Jag känner inget behov av att starta en tråd pga min sambo blev arg på mig och kallade mig idiot bara för att jag inte hade städat i helgen, sen undrar jag varför ni startar trådar som "jag är sjukskriven, kan jag behålla min ersättning" VARFÖR frågar man sånt här? Ring till försäkringskassan!

    Som att jag skulle starta en tråd om att jag fått fel på lönen, kan ni hjälpa mig med det här? Eller kan det vara lämpligt att ringa till lönekontoret om det?

    Så... Varför startas 98% av alla trådar här inne av kvinnor (och svara inte, "för det är mest kvinnor här", 98% kvinnor är det inte!)

    Och varför startar folk trådar om saker som man bör/kan/skall ta reda på själv?

    Undrat detta länge, är ni oerhört mycket känsligare och har fruktansvärt mycket sämre självförtroende, eller vad beror det på?

  • Svar på tråden Varför startas 98% av alla trådar på FL av kvinnor?
  • SecretMe

    Det där med myndighetsfrågor har jag också funderat på, varför ringer man inte eller kolla deras hemsida istället för att lita på att medlemmarna på FL vet?
    Stor risk att få fel info den vägen skulle jag tro.

  • Anonym (man)

    Nja nu har du fel.
    95% av trådarna är samma tio personer som startar under olika anonyma troll namn. Det som är anmärkningsvärt är att folk går på dessa trådar och blir upprörda och skriver  dem.

    De resterande 5%:en är det nog 98% kvinnor som startar däremot

  • Anonym (man)

    Folk är lata, de vill ha hjälp med saker så de slipepr leta själva. Helt analfabeter i att GOOGLA verkar det som.

    Sedan är det där med feminism så jävla uppblossat  att såfort någon startar en tråd som tjej och säger något neggativt om en man så får de så mycket ryggdnkningar och upplyftande ord så det finn inte på denna jord. För alla vet ju att män är svin som skall könsstympas och eldas upp och det alltid är deras fel och de är alla våldtäcktsmän,,, i alla fall om man skall tro FL:s medlemmar

  • Anonym (Vx)
    Anonym (man) skrev 2015-03-27 11:02:16 följande:

    Folk är lata, de vill ha hjälp med saker så de slipepr leta själva. Helt analfabeter i att GOOGLA verkar det som.

    Sedan är det där med feminism så jävla uppblossat  att såfort någon startar en tråd som tjej och säger något neggativt om en man så får de så mycket ryggdnkningar och upplyftande ord så det finn inte på denna jord. För alla vet ju att män är svin som skall könsstympas och eldas upp och det alltid är deras fel och de är alla våldtäcktsmän,,, i alla fall om man skall tro FL:s medlemmar


    Ja, usch vilka jävla svin vi är! Dra alla över en kam bara! 
  • Anonym (Vx)
    SecretMe skrev 2015-03-27 10:58:47 följande:

    Det där med myndighetsfrågor har jag också funderat på, varför ringer man inte eller kolla deras hemsida istället för att lita på att medlemmarna på FL vet?
    Stor risk att få fel info den vägen skulle jag tro.


    Precis, vill jag veta något viktigt och googlar så får jag ett svar som ligger FL sida så är det ju inte så att jag går in här och antar att det stämmer då till 100% eftersom det står på FL! Folk skjuter nog från höften ofta här inne!

    Kan någon från det kvinnliga könet svara på min fråga? Varför startar ni alla trådar och varför handlar 99% av dom om banala saker som "Jag vill se Glamour, han vill inte! Gråter, VAD SKA JAG GÖRA???"
  • Aikido
    Anonym (Vx) skrev 2015-03-27 12:45:09 följande:
    Precis, vill jag veta något viktigt och googlar så får jag ett svar som ligger FL sida så är det ju inte så att jag går in här och antar att det stämmer då till 100% eftersom det står på FL! Folk skjuter nog från höften ofta här inne!

    Kan någon från det kvinnliga könet svara på min fråga? Varför startar ni alla trådar och varför handlar 99% av dom om banala saker som "Jag vill se Glamour, han vill inte! Gråter, VAD SKA JAG GÖRA???"
    Där har du en typisk trolltråd enl. inlägg #2.
Svar på tråden Varför startas 98% av alla trådar på FL av kvinnor?