• Anonym (Orolig balle)

    "Lite" mindre kukar

    Ni damer som föredrar "lite" mindre kukar. Snackar runt 12-14 längd 10-12 omkrets. Vad är det ni gillar med dom? Vill höra alla fördelar och synpunkter! Sitter med en lite mindre själv och är inte jättenöjd. Skulle verkligen vilja hitta en vacker kvinna som uppskattade min lite mindre

  • Svar på tråden "Lite" mindre kukar
  • MaryM
    Anonym (Orolig balle) skrev 2015-03-27 14:15:16 följande:

    Ni damer som föredrar "lite" mindre kukar. Snackar runt 12-14 längd 10-12 omkrets. Vad är det ni gillar med dom? Vill höra alla fördelar och synpunkter! Sitter med en lite mindre själv och är inte jättenöjd. Skulle verkligen vilja hitta en vacker kvinna som uppskattade min lite mindre


    Jag gillar mindre för att jag är riktigt trång själv. Större tjocklek än normalt gör ont. Bakifrån är mycket skönare med en lite mindre. Jag har känslig livmoderhalstapp så en större kan knappt stöta alls. Min nya snubbe har lite mindre och det är perfekt :)
    Kram TS.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • kivirush
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-03-27 14:18:58 följande:

    Du verkar vara riktigt homo som startar en tråd om kukar.

    Jag blir irriterad av dessa fikus trådar, gå ut med dig och sätt på brudar istället för att äckla dig på internet.


    Och du som läser dem då? Varför så intresserad?
    Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (Orolig balle)
    MaryM skrev 2015-03-27 14:21:55 följande:

    Jag gillar mindre för att jag är riktigt trång själv. Större tjocklek än normalt gör ont. Bakifrån är mycket skönare med en lite mindre. Jag har känslig livmoderhalstapp så en större kan knappt stöta alls. Min nya snubbe har lite mindre och det är perfekt :)

    Kram TS.


    Bakifrån är hett! Är din snubbe självsäker med sin balle?
  • Anonym (Mata inte trollen)
    kivirush skrev 2015-03-27 14:36:45 följande:
    Och du som läser dem då? Varför så intresserad?
    Anabolakillen är ett känt troll här på FL. Det bästa är att bara ignorera sådana som honom för dom diskussionerna leder ingen vart.
  • MaryM
    Anonym (Orolig balle) skrev 2015-03-27 14:39:48 följande:
    Bakifrån är hett! Är din snubbe självsäker med sin balle?
    Japp han har inga problem.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (hmm)

    Inte svårt att fatta i vilket huvud Anabolas hjärna sitter!

  • Anonym (Orolig balle)

    Vad han säger är oväsentligt för mig. Bara kvinnors synpunkter som intresserar mig

  • Anonym (se)
    Anonym (Orolig balle) skrev 2015-03-27 14:15:16 följande:

    Ni damer som föredrar "lite" mindre kukar. Snackar runt 12-14 längd 10-12 omkrets. Vad är det ni gillar med dom? Vill höra alla fördelar och synpunkter! Sitter med en lite mindre själv och är inte jättenöjd. Skulle verkligen vilja hitta en vacker kvinna som uppskattade min lite mindre


    kuken är inte allt! Alla är vi födda som vi är.
    Upp med humöret!
  • MaryM
    Anonym (Orolig balle) skrev 2015-03-27 16:28:25 följande:

    Vad han säger är oväsentligt för mig. Bara kvinnors synpunkter som intresserar mig


    För mig är du perfekt i storleken. Sen om du är bra i sängen handlar om så himla mycket annat. Mitt bästa tips är faktiskt att inte öka farten när du slickar eller smeker och hon håller på att komma. Inte när du knullar heller faktiskt. Lugnt och fint och med lite ökat tryck bara tar du henne till himlen :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
Svar på tråden "Lite" mindre kukar