• TheKickInside

    Jag HATAR spelet...

    Har jobbat av och till med en kille ett tag och känt av ett visst intresse (långa blickar, han kom in och började snacka med mig trots att det inte fanns någon anledning till det).. Sist hettade det till och vi gick och kramades och myste så fort vi fick tillfälle. Vi bytte nummer och snackade om att träffas dagen därpå. Den dagen kände jag mig inte riktigt i form, så det blev inget, sen har jag märkt att han försökt få till en träff, men båda är ganska upptagna, så det har inte blivit av (det har väl ärligt mest varit jag som varit lite undvikande). Jag föreslog en dag i veckan som gick, men blev sjuk och fick ställa in. Sen föreslog jag idag och eftersom det var en fika som ställdes in sist, så utgick jag från att det var samma som gällde nu. En eftermiddagsfika. Och min kväll är uppbokad.

    Nu visade det sig att han tänkt sig middag etc och när jag berättade om mitt upplägg, så märktes det att han blev besviken och sur. Sen kändes det som han försökte rädda ansiktet genom att skriva att det var lugnt. "Vi kan ta det en annan dag", skrev han. Sen blev han tyst.

    Jag förslog fika imorgon, men han har inte svarat. Han har läst, alltså.

    Vad gör jag? Jag inser att jag framstår som oseriös i hans ögon, men faktum är att jag ÄR seriös. Jag är bara blyg och feg och försiktig efter några dåliga erfarenheter och fika kändes som lite lagom avslappnat till en början. Men eftersom jag inte är helt säker på vad han vill (han verkade inte bara vara kåt, liksom, men hur vet man...?), så vet jag inte hur jag fortsätter här. Ska jag vara cool och släng iväg frågan igen imorgon eller vad fan...

    Jag HATAR spel, men lik förbannat blir det så.

  • Svar på tråden Jag HATAR spelet...
  • alexias mamma

    Jag skulle tro att han tappat intresset när han märker att du uppenbarligen inte var lika intresserad av honom.

    Det är nog snarare han som känner att du spelar spel. Är man intresserad av att träffa någon så tar man sig tid, enkelt!

Svar på tråden Jag HATAR spelet...