• GBGvida

    Träffa äldre kvinnor

    Jag skriver detta inlägg efter att ha dejtat en underbar och trevlig 35-årig kvinna. Dessvärre ville vi olika saker i livet. Jag är en 25-årig man (ser äldre ut, runt 30 år enligt konsensus), och dras både sexuellt och socialt till äldre kvinnor. Runt 30-45 år.


     Anser att åldern inte spelar så stor roll, och det är upp till individen men min erfarenhet är att jag, rent sannolikhetsmässigt, kommer bättre överens och har det roligare med äldre än personer runt min egen ålder, vilket i sin tur lett att jag dejtat fler, träffat fler, och haft sex med fler äldre än yngre tjejer.


    Jag har ett par frågor som jag skulle uppskatta om jag fick svar på:


    1) Tips på raggning äldre kvinnor, som yngre man, i miljöer utanför klubbar/krogar etc? Ex. lounger i hotell, kaféer osv. Eller är detta en big no no?


    2) Tips på bra ställen/nattklubbar/krogar/hemsidor där äldre kvinnor vistas? Glow har 30-årsgräns, och har tidigare hört att Palace ska vara bra (men hur är det nu efter att John Scott tog över?)


    3) Du som kvinna, hur skulle du reagera om en yngre man raggade på dig? Positivt/negativt? 

Svar på tråden Träffa äldre kvinnor