• Anonym (1989)

    Tycker DU Familjeliv är bättre nu när det består av en del män?

    Jämfört med tidigare då det nästan uteslutande bestod av kvinnor.

  • Svar på tråden Tycker DU Familjeliv är bättre nu när det består av en del män?
  • Anonym (Nej)

    Nej. jag är förvisso man själv, men använde sidan ofta för att få kvinnors perspektiv på olika saker. Påhittade saker då jag är författare, men ändock. Med nästan uteslutande kvinnor var sidan bra för mig att använda för research och få kvinnliga perspektiv. Numera fungerar det här sämre. 

  • Anonym (1989)
    Anonym (Nej) skrev 2015-03-30 07:15:16 följande:

    Nej. jag är förvisso man själv, men använde sidan ofta för att få kvinnors perspektiv på olika saker. Påhittade saker då jag är författare, men ändock. Med nästan uteslutande kvinnor var sidan bra för mig att använda för research och få kvinnliga perspektiv. Numera fungerar det här sämre. 


    Jag är beredd att hålla med.
  • Anonym (Carro)

    Jag vet inte om det var färre män förr, mest tycker jag mig se männen som hänger på FL i sextrådarna. Så kvalitén på männen här är väl inte vidare hög.

  • Anonym (Nej)

    Nej. Det är många trådar från omogna småpojkar där man SKÄMS vilken syn dom har om kvinnor. Och hoppas inte mina döttrar träffar såna mansgrisar när dom blir äldre.

  • Anonym (1989)
    Anonym (Carro) skrev 2015-03-30 07:32:43 följande:

    Jag vet inte om det var färre män förr, mest tycker jag mig se männen som hänger på FL i sextrådarna. Så kvalitén på männen här är väl inte vidare hög.


    Den är extremt låg. Sällan ni kvinnor skämmer ut er dock, vad jag märkt. Tack till er!
  • Anonym (1989)
    Anonym (Nej) skrev 2015-03-30 07:36:46 följande:

    Nej. Det är många trådar från omogna småpojkar där man SKÄMS vilken syn dom har om kvinnor. Och hoppas inte mina döttrar träffar såna mansgrisar när dom blir äldre.


    Kan bara instämma. Troligen förblir dessa män ensamma dock, så dina döttrar behöver kanske inte oroa sig. Men ändå.
  • Anonym (Carro)
    Anonym (1989) skrev 2015-03-30 07:38:00 följande:

    Den är extremt låg. Sällan ni kvinnor skämmer ut er dock, vad jag märkt. Tack till er!


    Det beror väl på hur man ser det, jag tycker att många tjejer verkar vara likadana.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (1989) skrev 2015-03-30 07:39:52 följande:
    Kan bara instämma. Troligen förblir dessa män ensamma dock, så dina döttrar behöver kanske inte oroa sig. Men ändå.
    Hoppas du har rätt. Vissa av dessa trådar undrar man om denna "man" ens vet något om livet.
  • Anonym (1989)
    Anonym (Carro) skrev 2015-03-30 07:47:18 följande:

    Det beror väl på hur man ser det, jag tycker att många tjejer verkar vara likadana.


    Klart färre, som jag ser det.
  • Anonym (1989)
    Anonym (Nej) skrev 2015-03-30 07:54:07 följande:

    Hoppas du har rätt. Vissa av dessa trådar undrar man om denna "man" ens vet något om livet.


    Troligen gör hen inte det. Vederbörande måste växa upp och se världen.
Svar på tråden Tycker DU Familjeliv är bättre nu när det består av en del män?