• Anonym (eeeeew)

    Konstiga "flytningar" VARNING ÄCKLIGT!

    Så, jag har de senaste dagarna märkt en underlig sak..

    Tror att jag har svamp, vi kan börja där. Haft det fler gånger än jag har fingrar och tår, men nu har jag fått något annat vidrigt äckligt som jag aldrig varit med om tidigare..

    Jag ska inte ha mens eller så, är inte gravid heller (såvitt jag vet), men jag har (lite)blodblandade slemklumpar också! Det luktar ingenting.
    Och sen när jag vaknar på morgonen och ställer mig upp så kan det börja rinna vattniga flytningar ner för benen..

    Vad är det!?

  • Svar på tråden Konstiga "flytningar" VARNING ÄCKLIGT!
  • Anonym (eeeeew)
    The past is now skrev 2015-03-30 18:06:56 följande:

    Vänd dig till en gynekolog är mitt tips.


    Jo jag ska ringa redan imorgon, man brukar få tid samma dag här.. Men har du någon aning om vad det kan vara? Blir äcklad och oroad samtidigt..
  • Anonym (M)

    Jag hade sådär när jag var yngre, att det liksom rann. Skitäckligt men det gick alltid över väldigt fort. Jag tror på nån obalans i underlivet.

  • Anonym (eeeeew)
    Anonym (M) skrev 2015-03-30 20:26:35 följande:
    Jag hade sådär när jag var yngre, att det liksom rann. Skitäckligt men det gick alltid över väldigt fort. Jag tror på nån obalans i underlivet.



    Det rinniga har jag haft förr, men vet inte vad det är. Men det äckligaste är klumparna :S
  • The past is now
    Anonym (eeeeew) skrev 2015-03-30 19:03:55 följande:
    Jo jag ska ringa redan imorgon, man brukar få tid samma dag här.. Men har du någon aning om vad det kan vara? Blir äcklad och oroad samtidigt..
    Tyvärr ingen aning. Hoppas att du har fått svar idag?
Svar på tråden Konstiga "flytningar" VARNING ÄCKLIGT!