• smiley85girl

    utredning/hjälp hos Ludmila ondrasek

    Hej.
    Tänkte starta en ny tråd för oss, Som börjat, ska börja eller har gjort en utredning/ fått hjälp av Ludmila ondrasek

    För er som inte vet vem hon är så är hon en helt underbar äldre dam som är gynekolog som många kallar för "mirakel doktorn"
    Många som får hjälp av henne där landstinget går bet.
    Hon har över 400 nya par varje år hon hjälper. Så är svårt att få tid hos henne, men hon är verkligen inte som en vanlig doktor utan verkligen tar sig tid och bryr sig om varje patient. Hon driver en privat klinik i Sundsvall.

    Jag var dit i februari, var lite långt att åka för mig. Men klart värt det.
    Åkte till henne och blev grundligt undersökt med prover och vul och pratade länge om min historik, sjukdomar osv.
    Sen fick jag åka hem å ta olika prover hemma på en viss cykeldag, killen fick lämna spermie prov.

    Sedan när provsvaren kom som visade "bra" (utom mitt äggreservs prov som var 5,5 å ska inte vara högre än 6 så det var lite högt)
    Hon ringde upp så vi pratade om hur vi ska gå vidare och hon skrev
    sedan ut recept på antibiotika å lite annat jag ska ta i sammanlagt 21 dagar nu.  Började med detta i morse :)

    Så vore kul att följas fler som börjat sin resa mot en liten bebis med henne hjälp :)
    Eller ni som varit där :)

Svar på tråden utredning/hjälp hos Ludmila ondrasek