• Anonym (känslor)

    Du som fått känslor..

    för kk. Sa du det till hen eller höll du det för dig själv?

    Träffades ni som vanligt eller var det nåt från din sida som var annorlunda som din kk kanske kunde ha lagt märke till?

    Min kk har tidigare bara velat ses när hen vart i närheten. Nu så frågade hen om att ses bara så där hemma hos mig. Jag var upptagen den dagen. Nu, veckan efter frågade igen.

    Så därför så är man ju nu lite funderande på varför ändrat sig?

    Hoppas på att ni vill dela med er av egna erfarenheter och tankar!

  • Svar på tråden Du som fått känslor..
  • panicorion

    Jag träffade en kille ett tag och min tanke var att enbart ha denna kille som KK, Allt efter som tiden gick (inte så länge dock) så kände jag att jag tänkte mer och mer på honom då vi inte sågs, vi jobbade tillsammans så träffades rätt ofta. Jag kom på mig själv med att sakna honom när jag skulle lägga mig och sova, drömde om honom och han fanns i mina tankat hela tiden. 
    Jag var lite feg då jag inte alls hade planerat att detta skulle ske men vi umgicks en del så det växte sig fram.
    Idag är jag sambo med denna kille och även förlovad. Det var han som tog steget och berättade att han hade känslor för mig. 
    Har inte ångrat en dag i hans sällskap utan det är den bästa man som jag träffat.

  • Anonym (Tjej)

    Jag har fått känslor men inte visat något, däremot har flera kks fått känslor för mig och då har jag märkt det genom att de börjat röra mer i mitt ansikte innan/vid/efter sex, typ smeka över kinden, pussa på näsan och sånt, smeka över håret. En sade också rakt ut att "Jag skulle vilja träffa dig mer men vi behöver inte ha sex varje gång, typ en lunch en så vore trevligt" och då förstod jag ju.


    Är du osäker så går det ju att köra menstestet (om du är tjej alltså) Solig

  • Anonym (känslor)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-31 13:35:13 följande:

    Jag har fått känslor men inte visat något, däremot har flera kks fått känslor för mig och då har jag märkt det genom att de börjat röra mer i mitt ansikte innan/vid/efter sex, typ smeka över kinden, pussa på näsan och sånt, smeka över håret. En sade också rakt ut att "Jag skulle vilja träffa dig mer men vi behöver inte ha sex varje gång, typ en lunch en så vore trevligt" och då förstod jag ju.

    Är du osäker så går det ju att köra menstestet (om du är tjej alltså)


    Han har ju rört mer vid ansiktet osv. Sagt att vill umgås lite längre tid och nu detta då att tydligen vilja ta sig tid att komma hit utan annat på vägen!

    Skulle han nu vara lite intresserad så känns det annars som han försöker hålla det lågt.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (känslor) skrev 2015-03-31 14:18:10 följande:
    Han har ju rört mer vid ansiktet osv. Sagt att vill umgås lite längre tid och nu detta då att tydligen vilja ta sig tid att komma hit utan annat på vägen!

    Skulle han nu vara lite intresserad så känns det annars som han försöker hålla det lågt.
    Troligtvis är han lite intresserad men vill/vågar inte visa det eftersom han tror att du inte är det...
  • Anonym (känslor)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-31 14:35:23 följande:
    Troligtvis är han lite intresserad men vill/vågar inte visa det eftersom han tror att du inte är det...
    Kanske det!!
Svar på tråden Du som fått känslor..